Kvalita prodeje vozů s alternativním pohonem

Kvalita prodeje vozů s alternativním pohonem

6.4.2020

Snížení emisních limitů od roku 2020 představuje velkou výzvu pro automobilky a zvýšení prodeje vozů s alternativním pohonem je tématem číslo jedna. Naše automotive oddělení se rozhodlo pomocí metody mystery shoppingu po půl roce opět otestovat, zda-li jsou prodejci již schopni tyto vozy aktivněji prodávat, zda těmto vozům vůbec důvěřují a nově také zda-li jsou schopni předávat zákazníkům informace o infrastruktuře nabíjecích stanic. Tentokrát jsme se zaměřili na vozy střední a vyšší střední třídy a SUV-C. Bylo realizováno 28 tajných návštěv na 10 modelů osmi značek, které nabízejí modely s plug-in-hybridním (PHEV) či hybridním pohonem. Studie prokázala, že 4 značky z 8 testovaných by dokázaly své zákazníky pozitivně motivovat ke koupi vozu s alternativním pohonem. V opačném případě vedla návštěva spíše k odrazení od původního úmyslu si tento typ vozu zakoupit.

Studie byla zaměřena především na zjištění argumentace pro prodej vozů s plug-in-hybridním/hybridním pohonem oproti klasickému spalovacímu motoru, dále na dostupnost těchto vozidel, poskytnutí informací na téma infrastruktury a  domácích nabíjecích stanic, servisních smluv a poskytovaných záruk.

Více informací naleznete zde.

Pokud máte zájem o další informace o studii nebo zakoupení této volně prodejné studie, kontaktuje naše specialisty Gabrielu Dostálovou či Aleše Holakovského.

Archiv blogu

5
srpen
2020
MSPA Covid-19 průzkum: České firmy by se mohly polepšit

MSPA Covid-19 průzkum: České firmy by se mohly polepšit

MSPA provedla průzkum při návštěvě 7000 míst (143 v ČR) - obchodů, supermarketů, prodejců automobilů, rychlého občerstvení a restaurací. Respondenti byli dotázáni na výsledný pocit bezpečí a pravděpodobnosti návratu na místa, která navštívili.

27
červenec
2020
Získali jsme certifikát společensky odpovědné firmy

Získali jsme certifikát společensky odpovědné firmy

V rámci neziskového projektu společnosti Remobil jsme se zúčastnili sběru starých mobilních telefonů a získali tak certifikát společensky odpovědné firmy. Děkujeme, že jsme mohli pomoci!

21
červenec
2020
Jak vypadá expedice zákazníků v lékárnách?

Jak vypadá expedice zákazníků v lékárnách?

Dobrou kvalitu obsluhy a komunikace se zákazníky v českých lékárnách zjistil specializovaný průzkum agentury Market Vision: úroveň kvality obsluhy vyjádřená hodnotou tzv. průměrného tržního benchmarku se podle něj pohybuje kolem 76 procent. Ještě lépe si lékárny vedou v případě emočního indexu, který dosáhl 84 procent.

22
červen
2020
Jak bojují soukromé vysoké školy o studenty?

Jak bojují soukromé vysoké školy o studenty?

V nedávné době jsme realizovali průzkum zaměřený na kvalitu komunikace vybraných soukromých vysokých škol s uchazeči o studium.

11
květen
2020
Doplňkový prodej roste! Smiling report 2020

Doplňkový prodej roste! Smiling report 2020

Jako dlouhodobý člen MSPA (Mystery Shopping Professionals Association) a jako jediný elitní člen v ČR jsme se opět zúčastnili sběru dat pro Smiling Report publikovaný profesní asociací MSPA Europe/Africa ve spolupráci se společnostmi Better Business World Wide a Surfmerchants.

20
duben
2020
Jak efektivně komunikovat se svými zákazníky v dnešní době?

Jak efektivně komunikovat se svými zákazníky v dnešní době?

V dnešní době omezení je klíčové zůstat v těsném kontaktu se zákazníky, naslouchat jejich pocitům a potřebám. Rádi bychom Vám nabídli feedTRACK (www.feedtrack.eu), který umožňuje získávat zpětnou vazbu od zákazníků online a v reálném čase.

6
duben
2020
Kvalita prodeje vozů s alternativním pohonem

Kvalita prodeje vozů s alternativním pohonem

Naše automotive oddělení pomocí metody mystery shoppingu po půl roce opět otestovalo, zda-li jsou prodejci schopni vozy s alternativním pohonem aktivněji prodávat, zda těmto vozům důvěřují a nově zda-li jsou schopni předávat zákazníkům informace o infrastruktuře nabíjecích stanic.

18
březen
2020
České banky opět zlepšily obsluhu svých klientů

České banky opět zlepšily obsluhu svých klientů

Přestože tuzemské banky kladou v posledních letech zvýšený důraz na online služby, dokázaly vloni zvýšit i obsluhu svých klientů přímo na pobočkách. Úroveň kvality služeb personálu rostla podruhé v řadě, jak vyplývá z naší pravidelné podzimní studie.

nahoru