Kvalita prodeje vozů s alternativním pohonem

Kvalita prodeje vozů s alternativním pohonem

6.4.2020

Snížení emisních limitů od roku 2020 představuje velkou výzvu pro automobilky a zvýšení prodeje vozů s alternativním pohonem je tématem číslo jedna. Naše automotive oddělení se rozhodlo pomocí metody mystery shoppingu po půl roce opět otestovat, zda-li jsou prodejci již schopni tyto vozy aktivněji prodávat, zda těmto vozům vůbec důvěřují a nově také zda-li jsou schopni předávat zákazníkům informace o infrastruktuře nabíjecích stanic. Tentokrát jsme se zaměřili na vozy střední a vyšší střední třídy a SUV-C. Bylo realizováno 28 tajných návštěv na 10 modelů osmi značek, které nabízejí modely s plug-in-hybridním (PHEV) či hybridním pohonem. Studie prokázala, že 4 značky z 8 testovaných by dokázaly své zákazníky pozitivně motivovat ke koupi vozu s alternativním pohonem. V opačném případě vedla návštěva spíše k odrazení od původního úmyslu si tento typ vozu zakoupit.

Studie byla zaměřena především na zjištění argumentace pro prodej vozů s plug-in-hybridním/hybridním pohonem oproti klasickému spalovacímu motoru, dále na dostupnost těchto vozidel, poskytnutí informací na téma infrastruktury a  domácích nabíjecích stanic, servisních smluv a poskytovaných záruk.

Více informací naleznete zde.

Pokud máte zájem o další informace o studii nebo zakoupení této volně prodejné studie, kontaktuje naše specialisty Gabrielu Dostálovou či Aleše Holakovského.

Archiv blogu

11
květen
2020
Doplňkový prodej roste! Smiling report 2020

Doplňkový prodej roste! Smiling report 2020

Jako dlouhodobý člen MSPA (Mystery Shopping Professionals Association) a jako jediný elitní člen v ČR jsme se opět zúčastnili sběru dat pro Smiling Report publikovaný profesní asociací MSPA Europe/Africa ve spolupráci se společnostmi Better Business World Wide a Surfmerchants.

20
duben
2020
Jak efektivně komunikovat se svými zákazníky v dnešní době?

Jak efektivně komunikovat se svými zákazníky v dnešní době?

V dnešní době omezení je klíčové zůstat v těsném kontaktu se zákazníky, naslouchat jejich pocitům a potřebám. Rádi bychom Vám nabídli feedTRACK (www.feedtrack.eu), který umožňuje získávat zpětnou vazbu od zákazníků online a v reálném čase.

6
duben
2020
Kvalita prodeje vozů s alternativním pohonem

Kvalita prodeje vozů s alternativním pohonem

Naše automotive oddělení pomocí metody mystery shoppingu po půl roce opět otestovalo, zda-li jsou prodejci schopni vozy s alternativním pohonem aktivněji prodávat, zda těmto vozům důvěřují a nově zda-li jsou schopni předávat zákazníkům informace o infrastruktuře nabíjecích stanic.

18
březen
2020
České banky opět zlepšily obsluhu svých klientů

České banky opět zlepšily obsluhu svých klientů

Přestože tuzemské banky kladou v posledních letech zvýšený důraz na online služby, dokázaly vloni zvýšit i obsluhu svých klientů přímo na pobočkách. Úroveň kvality služeb personálu rostla podruhé v řadě, jak vyplývá z naší pravidelné podzimní studie.

17
březen
2020
Informace pro klienty

Informace pro klienty

Informace pro zadavatele výzkumných projektů v návaznosti na vládní opatření k omezení výskytu nové formy koronaviru.

11
březen
2020
Exkluzivní kontinuální studie

Exkluzivní kontinuální studie "Influencer monitor"

Zajímá Vás, kdo se řadí mezi české influencery? Na jakých sociálních sítích jsou influenceři sledováni? Ve spolupráci s VŠE v Praze Vám nabízíme exkluzivní kontinuální studii s názvem "Influencer monitor".

25
únor
2020
Účast na konferenci o financích na VŠE

Účast na konferenci o financích na VŠE

Již po třetí v řadě se naši kolegové Daniela Matyášová a Michal Skalický zúčastnili konference "Rozvoj a inovace finančních produktů" s podtitulem "Možnosti a meze digitalizace v bankovnictví" pořádané Fakultou financí a účetnictví VŠE v Praze pod záštitou guvernéra České národní banky Jiřího Rusnoka.

8
únor
2020
Market Vision získala i pro rok 2020 ocenění Elite member v asociaci MSPA Europe/Africa!

Market Vision získala i pro rok 2020 ocenění Elite member v asociaci MSPA Europe/Africa!

Čtvrtý rok po sobě s obrovskou a neutichající radostí oznamujeme, že Market Vision na začátku února obhájila své elitní členství v Mystery Shopping asociaci MSPA Europe/Africa.

nahoru