Jízda napříč sítěmi

Jízda napříč sítěmi

4.10.2017

V týdeníku MarketingSalesMedia výstižně informuje náš project leader Jan Šperga o tom, jak české automobilky využívají sociální sítě.

Vzhledem ke stále rostoucímu počtu lidí, kteří pravidelně využívají sociální sítě, je pro všechny automobilky naprosto nevyhnutelné mít strategii pro prezentaci na nich. Článek popisuje chování automobilek v pětici z nich - Facebook, YouTube, Instagram, Google+, Twitter.

Článek si přečtete zde:

Archiv blogu

16
říjen
2017
Václav Šojdel o Mystery Shoppingu v týdeníku Marketing&Media

Václav Šojdel o Mystery Shoppingu v týdeníku Marketing&Media

Náš country manager Václav Šojdel poskytl rozsáhlý rozhovor pro týdeník Marketing&Media na téma Mystery Shoppingu. Diskutovány byly aktuální trendy a směry v rámci odvětví (možnosti a omezení při měření emocí či tzv. Net Hapiness Score) a další.

13
říjen
2017
Competitive Intelligence Workshop

Competitive Intelligence Workshop

Uspořádali jsme setkání komunity Competitive Intelligence specialistů. Workshop byl zaměřený na způsob fungování CI ve firmách a pozici CI specialistů.

13
říjen
2017
Market Vision Rally Team slaví úspěchy!

Market Vision Rally Team slaví úspěchy!

Náš kolega Aleš Holakovský startující s vozem Škoda Felicia sk. N v barvách naší společnosti na Mistrovství ČR v rally obsadil 2. místo ve třídě 10 na říjnové 38. SVK Rally Příbram.

4
říjen
2017
Jízda napříč sítěmi

Jízda napříč sítěmi

V týdeníku MarketingSalesMedia výstižně informuje náš project leader Jan Šperga o tom, jak české automobilky využívají sociální sítě.

Článek čtěte uvnitř.

21
září
2017
Sportovní odpoledne

Sportovní odpoledne

V rámci rozmanitých interních aktivit jsme se na začátku září utkali v turnaji v badmintonu, volejbalu, tenisu a fotbalu.

7
srpen
2017
Moderní technologie a pojistný trh

Moderní technologie a pojistný trh

Moderní technologie a pojistný trh je rozsáhlou studií zabývající se otázkou moderních technologií a jejich využití ve světě financí, především v oblasti pojišťovnictví.

27
červenec
2017
Reklamy v pojišťovnictví a jejich dopad na potenciální klienty

Reklamy v pojišťovnictví a jejich dopad na potenciální klienty

Tým INeCIM pro Vás zpracoval krátkou studii zaměřenou na používání emocí v komunikaci pojišťoven ve vztahu ke klientům.

12
červenec
2017
Market Vision Rally Team v akci!

Market Vision Rally Team v akci!

V sobotu 8.7. se náš kolega Aleš Holakovský zúčastnil populárního seriálu závodů automobilů do vrchu Edda Cup v Praze - Radotíně.

nahoru