Působí na klienty čeští prodejci šťastněji než jejich slovenští kolegové?

Působí na klienty čeští prodejci šťastněji než jejich slovenští kolegové?

23.4.2018

Úsměv na tváři a milé vystupování hrají v prodejním procesu významnou roli. Důležité je však odlišit strojený a umělý přístup pracovníka ke klientovi od upřímné snahy poznat zákazníka a pomoci mu. Stav mezilidských vztahů na pracovišti se často promítá i do emocí, se kterými klient odchází z prodejny, a proto by měly firmy pečlivě vybírat pracovníky na pozice, které přicházejí do přímého styku s klientem.

To jak šťastně prodejci působí v prodejních místech je měřitelné prostřednictvím ukazatele NHS (Net Happiness Score). Během roku 2017 jsme realizovali v České republice a na Slovensku několik desítek tisíc mystery shopping návštěv v různých odvětvích. Nejvíce návštěv bylo realizovaných v sektorech retail, finance a automotive.

Zdroj: MARKET VISION & MARKET VISION SLOVAKIA, 2017

Z výsledků realizovaných měření vyplývá, že pouze v sektoru automotive nepůsobí čeští prodejci šťastněji na své klienty, než jejich slovenští kolegové. V sektoru finančních služeb získali lepší hodnocení zaměstnanci českých bank a pojišťoven. Největší rozdíl byl naměřen v sektoru leisure (16 b.). Zaměstnanci českých firem v tomto odvětví působily podle mystery shopperů výrazně šťastnější než zaměstnanci slovenských společností.

Archiv blogu

13
srpen
2018
Myslíme EKOlogicky a pomáháme

Myslíme EKOlogicky a pomáháme

Na jaře jsme v rámci naší společnosti vyhlásili soutěž ve sběru plastových víček. Motivací bylo hned několik. Na jedné straně nás hnalo vědomí, že je to jedna z dalších forem pomoci, kterou můžeme podpořit náš partnerský projekt Naděje pro Karolínku a Rozárku.

6
srpen
2018
Poháry vytavené z letního žáru

Poháry vytavené z letního žáru

Náš automotive account manager Aleš Holakovský se zúčastnil oblíbené 39. Invelt Rally Pačejov a dovezl do naší zasedací místnosti pohár za 2. místo ve třídě 10.

31
červenec
2018
feedTRACK má nový web

feedTRACK má nový web

Připravili jsme něco nového. Představte si místo, kde vidíte, co si Vaši zákazníci myslí. Podívejte se na náš nový web www.feedTRACK.eu.

26
červen
2018
Customer Experience konference 2018

Customer Experience konference 2018

Tento rok jsme se opět zúčastnili velmi inspirativní Customer Experience konference. Program byl nabitý zajímavými přednáškami a workshopy, na kterých jsme měli možnost se seznámit s novými trendy v CX a vyzkoušet si v praxi některé postupy cílené na zlepšování zákaznického zážitku.

19
červen
2018
Market Vision Day III (2018)

Market Vision Day III (2018)

Ve čtvrtek 14.6.2018 se v prostorách naší společnosti za přítomnosti našich ctěných klientů uskutečnil již třetí ročník akce s názvem Market Vision Day. Letošní akci navštívilo celkem více než 50 účastníků, kteří vytvořili jedinečnou atmosféru plnou sdílení pracovních i osobních zkušeností a networkingu.

4
červen
2018
MSPA Europe/Africa konference 2018

MSPA Europe/Africa konference 2018

Zúčastnili jsme se pravidelné konference MSPA Europe/Africa, kde jsme si mimo jiné již druhým rokem po sobě jako jediní z České republiky převzali prestižní ocenění Elite Membership.

18
květen
2018
V jaké zemi jsou prodejci nejšťastnější?

V jaké zemi jsou prodejci nejšťastnější?

Market Vision se jako dlouholetý člen asociace MSPA pravidelně účastní sběru dat pro ukazetel NHS (Net Happiness Score), který odráží míru „štěstí“ prodejců a jejich nadšení pro práci.

17
květen
2018
MSPA Europe/Africa konference 2018

MSPA Europe/Africa konference 2018

Na konci května se opět chystáme na pravidelnou konferenci MSPA Europe/Africa (Mystery Shopping Professionals Association), kde si mimo jiné již druhým rokem po sobě jako jediní z České republiky převezmeme prestižní ocenění „Elite Membership“, neboli elitní členství.

nahoru