mějte neustálý přehled o tom, jaká je aktuální zkušenost zákazníků s Vašimi produkty a službami, zjistěte, co jsou Vaše silné stránky a co můžete zlepšit
poskytneme Vám přehled, jak fungují Vaše procesy při obsluze zákazníků přes webové stránky - tzv. "lead management"
zlepšíte telefonickou a emailovou komunikaci s Vašimi zákazníky, oslovte je včas a nenechte je odejít
zajistíme informace o trhu, konkurenci, cílové skupině, změříme odhad poptávky po produktech, popíšeme motivátory a bariéry, doporučíme vhodnou komunikaci a distribuci
ukažte Vašim partnerům, že na nich záleží, sbírejte od nich podněty pro lepší péči
poskytneme Vám cenové analýzy a informace o aktuálních reálných cenách a slevách na trhu
zjistíte, jak můžete zlepšit Vaše prodejní procesy ve srovnání s konkurencí
budete mít okamžité a detailní informace o změnách na trhu, konkurenci, kampaních konkurence
hodnocení obsluhy zákazníků
nástroj pro rozvíjení vztahů se zákazníky
specifické analýzy odvětví
analýza cen na trhu