Nejlepšího hodnocení obsluhy svých klientů dosáhly opět Air Bank a Česká spořitelna

Po roční pauze z důvodu pandemie proběhlo letos na podzim další pokračování volně prodejné studie sloužící k porovnání kvality obsluhy reálných klientů u nejvýznamnějších tuzemských bank. Nejlépe si opět vedli bankéři Air Bank následovaní svými kolegy z České spořitelny, na třetí pozici se nově posunula Komerční banka namísto MONETA Money Bank, kterou odsunula na místo čtvrté.

To vůbec nejzásadnější zjištění ovšem není pro sledované banky příliš lichotivé. Zatímco v letech 2018 a 2019 byla zhruba třetinu schůzek ukončena po vyřešení primárního požadavku bez jakékoliv nabídky k dalšímu jednání, letos byla takovýchto případů více než polovina, konkrétně 54 %. Ač tedy tito klienti měli potenciál k dalšímu jednání v podobě plánované půjčky, bankéři jej nedokázali nijak využít.

Pro více informací kontaktujte michal.skalicky@marketvision.cz.