Mystery Shopper

Stále hledáme nové Mystery Shoppery ze všech regionů České republiky. Přidejte se k nám.

Jak se stát naším Mystery Shopperem?

 1.

Prostudujte základní informace

na této stránce získáte základní přehled o Mystery Shoppingu

 2.

Vyplňte registrační formulář

klikněte zde a vyplňte registrační formulář

 3.

Prostudujte dokumenty

přihlaste se do aplikace Spring a prostudujte materiály

 4.

Složte test

absolvujte test pro Mystery Shoppera, který je podmínkou spolupráce

 5.

Spolupráce na konkrétním projektu

po úspěšném složení testu budete zařazeni do naší databáze, kde Vás rádi oslovíme na konkrétní projektu

Co je to Mystery Shopping

Mystery Shopping je specifická marketingová technika založená na předstíraném nákupu služeb a produktů.

Mystery Shopper (fiktivní zákazník) na dané prodejně poptává služby nebo zboží podle předem zadaného scénáře. Přitom si Mystery Shopper musí všímat prodejních shopností sledovaného prodejce. Mystery Shoppingem se tak přichází na nedostatky v prodeji a hodnotí se kvalita a úroveň poskytovaných služeb zákazníkům. Výsledky slouží ke zlepšení obsluhy zákazníků a školení prodejců.


Nejčastější formy Mystery Shoppingu:


  • Mystery Shopping
    - osobní návštěva prodejny
  • Mystery calling/mailing
    - telefonát/email na prodejnu nebo zákaznickou linku
  • Mystery delivery
    - objednání produktu a hodnocení plnění standardů přepravců

Úkoly Mystery Shoppera

Mystery Shopper je speciálně vyškolený pracovník vydávající se za stávajícího nebo potenciálního zákazníka.

Podle předem zadaných kritérií ve formě scénáře hodnotí obsluhu a prodejní proces, především chování a přístup personálu, odborné znalosti, komunikační i prodejní dovednosti, dodržování předepsaných standardů, vzhled prodejního místa, okolí atd.

Po celou dobu návštěvy neprozrazuje, že se jedná o Mystery Shopping a nesmí být odhalen ani prodejci.

Po odchodu z prodejny vyplní on-line formulář v interní aplikaci Spring, který hodnotí a komentuje dojmy z návštěvy.

Často kladené otázky

Dodržet místo a předem stanovenou "roli". Pokud dojde k výrazné odchylce od "role", je nutné návštěvy nahradit.

Projekty jsou hodnoceny různě, vše záleží především na náročnosti samotného projektu. Do výše odměny se promítají faktory jako je profil Mystery Shoppera, náročnost Mystery Story (role), náročnost vyplnění záznamového archu nebo zda je u projektu nutné poskytovat osobní údaje, či pořizovat audio-nahrávku.

Samotné zadávání práce záleží na zadaných kritériích výběru vhodných Mystery Shopperů a podmínkách projektu (u některých projektů jsou stanoveny specifické požadavky na Mystery Shoppery). Dalším důležitým faktorem je také lokalita a možnost cestovat.

Všechny tyto faktory ovlivňují nabídku Mystery Shoppingů (může se tedy stát, že jeden čas je práce více a někdy zase méně), proto se bohužel nemůže přesně určit, jak často bude Mystery Shopper využíván.

Je to hlavně z důvodu, že by takovýto Mystery Shopping mohl být ovlivněn a výsledky mezi pobočkami by nebyly srovnatelné (např. pokud máte s sebou dítě, prodejce může mít tendenci Vás co nejrychleji vyřídit, aby Vás nezdržoval). V těchto případech je nutné provedení náhradní návštěvy.

Kontakt

Josef Ebr

Josef Ebr

field manager

josef.ebr@marketvision.cz

Veronika Patáková

Veronika Patáková

quality manager

veronika.patakova@marketvision.cz

Spring je naše on-line aplikace pro Mystery Shopping.

V aplikaci Spring budete:

  • registrovaný jako Mystery Shopper,
  • rezervovat Mystery návštěvy,
  • stahovat pokyny k jednotlivým projektům,
  • vyplňovat dotazníky z návštěv,
  • zjišťovat Výši odměny,
  • aktualizovat Váš profil Mystery Shoppera.
Market Vision
Market Vision
Market Vision

Benefity pro Mystery Shoppery

Záznam z Mystery Shoppingu vyplníte snadno a rychle.

Nepotřebujete žádné speciální znalosti.
Vše Vás naučíme.

Mystery Shopping spojte s Vaším běžným nákupem.

Práci si naplánujte dle svých časových možností.

Pomáhejte zlepšit zákaznický servis v ČR.

Zaregistrujte se v online aplikaci.

 

Co říkají Mystery Shoppeři

Máte k dispozici osobní vůz?

Zaplatíme Vám za návštěvu servisu!


nahoru