Leaderem digitální distribuce produktů je nadále MONETA Money Bank

S ukončením prvního kvartálu došlo k pravidelné aktualizaci srovnání možností uzavření on-line produktů u nejvýznamnějších tuzemských bank. Jedničkou i nadále zůstává MONETA Money Bank, která umožňuje kompletní on-line procesy u 21 ze 26 sledovaných kategorií produktů. Z pohledu celkového množství sledovaných on-line zákaznických cest následují Česká spořitelna a ČSOB shodně s 18 možnými produkty plně on-line, při omezení pouze na produktovou nabídku jednotlivých společností je na druhém místě Air Bank a třetím mBank.

Srovnání zahrnuje zákaznické cesty u hlavních produktových kategorií, konkrétně běžný a spořicí účet, spotřebitelský a hypoteční úvěr, kreditní kartu, kontokorent, investice do podílových fondů, penzijní spoření a nově rovněž cestovní pojištění (jednorázové i dlouhodobé). Procesy jsou zároveň rozděleny dle typu klientů (noví a stávající) a u stávajících ještě na distribuční kanály, tedy zvlášť pro internetové bankovnictví a zvlášť pro mobilní aplikaci.

Pro bližší informace kontaktujte michal.skalicky@marketvision.cz.