Vybrané reference:

Naslouchejte hlasu svých zákazníků

Poznejte jejich přání a prodávejte více.

rule

Okamžitá zpětná vazba

feedTRACK zajišťuje automatizované získávání zpětné vazby od Vašich zákazníků v reálném čase a v přehledné formě.

monetization_on

Obchodní potenciál

Předali jste zákazníkovi nabídku a nemáte zpětnou vazbu? Zajímá Vás, o jakých dalších produktech či službách právě uvažuje?

insert_emoticon

Spokojenost a loajalita

Ptejte se na silné a slabé stránky Vaší značky a získejte tak náskok před konkurencí.

thumbs_up_down

Hodnocení zaměstnanců

Z přehledných reportů poznáte, kdo je mistrem zákaznické péče a kdo potřebuje pošťouchnut a proškolit.

feedTRACK - inteligentní řízení zákaznické zkušenosti

Vizuálně atraktivní a přehledné řešení

Poznejte výhody našeho řešení

Naše dlouholeté zkušenosti s prací se zákazníky jsme přetavili do jedinečného nástroje na bázi špičkových technologií.

Jednoduché nastavení a bezstarostný provoz

Zajistíme rychlé nastavení a postaráme se o bezchybný sběr a zpracování zpětné vazby.

settings
Vysoké zapojení zákazníků a návratnost

Neustále zdokonalujeme způsoby, jak zákazníky oslovit. Díky tomu máme vysoké procento odpovědí.

swap_horiz
Praktické nástroje pro follow-up

feedTRACK nabízí řadu praktických nástrojů pro zpracování podnětů od zákazníků, takže zákaznickou zkušenost můžete ihned začít řídit a zlepšovat.

next_plan
Velký výběr funkcí a flexibilita

Systém feedTRACK je moderní, ověřené a zároveň flexibilní řešení, které lze snadno přizpůsobit Vašim potřebám.

transform
Síla zkušeností a neustálá inovace

Projektový tým s dlouholetými zkušenostmi zajišťuje, že feedTRACK odpovídá náročným požadavkům moderní doby.

model_training
Mezinárodní prostředí i zkušenosti

Celé prostředí feedTRACKu lze nastavit do různých jazyků, vše v souladu s Vaším firemním stylem.

public

NPS a NHS měření

Pomůžeme Vám lépe porozumět potřebám zákazníků i zaměstnanců.

NPS – Net Promoter Score

Doporučili by Vás Vaši zákazníci svým přátelům a známým?

  • snadné získání, třídění a analýza informací
  • zobrazení dat zainteresovaným osobám
  • snadná orientace v komentářích
  • hledání momentů pravdy
  • sledování vývoje a porovnání s konkurencí

NHS – Net Happiness Score

Prodává Váš personál s nadšením?

  • míra nadšení pro práci u obsluhujícího personálu
  • obdobná metodika jako NPS
  • korelace s NPS
  • vhodné pro Mystery Shopping projekty

Customer Journey & mapování procesu

Poznejte své zákazníky od a do Z

wifi

Online či offline, na každém touchpointu změříme zákaznickou spokojenost.

graph
center_focus_strong

Přiblížíme Vám potřeby, přání a očekávání Vašich zákazníků.

shopping_cart

Zaměříme se na jednotlivé úseky celého nákupního procesu a zanalyzujeme cestu Vašich zákazníků. Zvýšíme customer lifetime value.

explore

Zmapujeme Vaše procesy z pohledu zákazníka a identifikujeme klíčové body k optimalizaci.

hearing

Pomocí několika výzkumných metod Vám pomůžeme naslouchat zákazníkům systematicky.

Spojte se s námi!

Máte dotaz nebo byste s námi rádi realizovali projekt? Rádi Vám pomůžeme.

contact photo

Veronika Kafková

customer experience director

Baarova 1405/3a
140 00  Praha 4 - Michle

+420 702 866 691

veronika.kafkova@marketvision.cz