Cenová analýza - SUV 2016

Cenová analýza - SUV 2016

1.9.2016

Modely vozů SUV jsou trendem posledních let. Za tu dobu si získaly oblibu jak u zákazníků, tak u samotných výrobců. Pomocí Mystery Shoppingu jsme provedli cenový průzkum u 10 modelů aktuálně prodávaných na českém trhu. Z vybraných modelů může zákazník pořídit nejlevněji domácí Škodu YETI, naopak na opačném konci žebříčku se nachází modely automobilek Ford a Toyota.

Který výrobce dává nejvyšší % slevu, jakou dostane zákazník doplňkovou výbavu zdarma? To se dozvíte v naší nové unikátní cenové analýze. Pro detailní informace prosím kontaktujte: jan.sperga@marketvision.cz.

Archiv blogu

13
říjen
2020
Jak zvýšit úspěšnost obchodního týmu

Jak zvýšit úspěšnost obchodního týmu

Rozhodovací proces zákazníka při realizaci větších nákupních rozhodnutí zahrnuje zvažování dostupných alternativ a porovnávání parametrů různých řešení. Během tohoto procesu, který trvá od několika dní až po několik týdnů, má obchodník větší prostor pro realizaci více interakcí s klientem.

10
říjen
2020
Ocenění CX Award od Clientology Institute pro náš nástroj feedTRACK

Ocenění CX Award od Clientology Institute pro náš nástroj feedTRACK

Máme velkou radost z ocenění CX Award od Clientology Institute pro náš nástroj feedTRACK a to v kategorii nejlepší reakce na zpětnou vazbu. Cenu přebírá naše CX manažerka Alexandra Hanzlová spolu s paní Adélou Nádvorníkovou ze společnosti MONETA Money Bank.

25
září
2020
Spokojenost zákazníka jako zdroj loajality a opakovaného nákupu

Spokojenost zákazníka jako zdroj loajality a opakovaného nákupu

Zvyšovat loajalitu zákazníků ke značce je důležitým cílem strategického managementu každé společnosti. Vlivem digitalizace se snížily bariéry pro změnu poskytovatele služeb a dodavatelů zboží. Udržet loajalitu zákazníků je v takovém prostředí stále větší výzvou.

9
září
2020
Martin Hrehovčík a Market Vision s.r.o. v nominaci na firmové oskary od Český Goodwill

Martin Hrehovčík a Market Vision s.r.o. v nominaci na firmové oskary od Český Goodwill

Náš zakladatel a jednatel Martin Hrehovčík a Market Vision s.r.o. jsou v nominaci na firmové oskary od Český Goodwill! Budeme rádi i za Váš hlas.

5
srpen
2020
MSPA Covid-19 průzkum: České firmy by se mohly polepšit

MSPA Covid-19 průzkum: České firmy by se mohly polepšit

MSPA provedla průzkum při návštěvě 7000 míst (143 v ČR) - obchodů, supermarketů, prodejců automobilů, rychlého občerstvení a restaurací. Respondenti byli dotázáni na výsledný pocit bezpečí a pravděpodobnosti návratu na místa, která navštívili.

27
červenec
2020
Získali jsme certifikát společensky odpovědné firmy

Získali jsme certifikát společensky odpovědné firmy

V rámci neziskového projektu společnosti Remobil jsme se zúčastnili sběru starých mobilních telefonů a získali tak certifikát společensky odpovědné firmy. Děkujeme, že jsme mohli pomoci!

21
červenec
2020
Jak vypadá expedice zákazníků v lékárnách?

Jak vypadá expedice zákazníků v lékárnách?

Dobrou kvalitu obsluhy a komunikace se zákazníky v českých lékárnách zjistil specializovaný průzkum agentury Market Vision: úroveň kvality obsluhy vyjádřená hodnotou tzv. průměrného tržního benchmarku se podle něj pohybuje kolem 76 procent. Ještě lépe si lékárny vedou v případě emočního indexu, který dosáhl 84 procent.

22
červen
2020
Jak bojují soukromé vysoké školy o studenty?

Jak bojují soukromé vysoké školy o studenty?

V nedávné době jsme realizovali průzkum zaměřený na kvalitu komunikace vybraných soukromých vysokých škol s uchazeči o studium.

nahoru