Jak bojují soukromé vysoké školy o studenty?

Jak bojují soukromé vysoké školy o studenty?

22.6.2020

V nedávné době jsme realizovali průzkum zaměřený na kvalitu komunikace vybraných soukromých vysokých škol s uchazeči o studium.

Primárním „živým“ komunikačním kanálem, se kterým přijde uchazeč o studium do styku při volbě školy, je studijní oddělení. Právě na ty byl průzkum zaměřen. Každá z deseti škola byla oslovena fiktivními uchazeči desetkrát - pětkrát telefonicky a pětkrát přes email, přičemž každá poptávka byla na všech školách provedena odlišným typem uchazeče dle reálného spektra zájemců o studium.

Průzkum zjistil velké rozdíly v kvalitě komunikace jednotlivých škol s uchazeči. Výstupy ze studie obsahují porovnání kvality obsluhy na jednotlivých školách z hlediska obsahu i pocitů, jaké vzbuzovaly v uchazečích o studium. Součástí závěrečné zprávy jsou také doporučení na základě nedostatků zjištěných během průzkumu.

Hlavní závěry shrnuje vedoucí průzkumu Gabriela Dostálová, projektová manažerka Market Vision:  „Vysokým školám lze na základě zjištěných nedostatků a pocitů uchazečů doporučit především následující: Klást důraz na osobní přístup k zájemcům o studium, aby měl uchazeč pocit, že je zde o něj zájem. To v praxi znamená zejména neuchylovat se pouze k odkazování na webové stránky školy, protože studijní oddělení by mělo být pro uchazeče samostatným zdrojem informací, který jim pomůže se zorientovat. A to s ohledem na jejich individuální preference a zájmy, ale třeba i obavy.“

Zajímá vás, jak si v průzkumu vedly školy, které spolu každoročně soupeří v boji o zájem studentů? Pokud máte zájem o další informace o studii nebo zakoupení této volně prodejné studie, kontaktuje naší kolegyni Gabrielu Dostálovou.

Archiv blogu

13
říjen
2020
Jak zvýšit úspěšnost obchodního týmu

Jak zvýšit úspěšnost obchodního týmu

Rozhodovací proces zákazníka při realizaci větších nákupních rozhodnutí zahrnuje zvažování dostupných alternativ a porovnávání parametrů různých řešení. Během tohoto procesu, který trvá od několika dní až po několik týdnů, má obchodník větší prostor pro realizaci více interakcí s klientem.

10
říjen
2020
Ocenění CX Award od Clientology Institute pro náš nástroj feedTRACK

Ocenění CX Award od Clientology Institute pro náš nástroj feedTRACK

Máme velkou radost z ocenění CX Award od Clientology Institute pro náš nástroj feedTRACK a to v kategorii nejlepší reakce na zpětnou vazbu. Cenu přebírá naše CX manažerka Alexandra Hanzlová spolu s paní Adélou Nádvorníkovou ze společnosti MONETA Money Bank.

25
září
2020
Spokojenost zákazníka jako zdroj loajality a opakovaného nákupu

Spokojenost zákazníka jako zdroj loajality a opakovaného nákupu

Zvyšovat loajalitu zákazníků ke značce je důležitým cílem strategického managementu každé společnosti. Vlivem digitalizace se snížily bariéry pro změnu poskytovatele služeb a dodavatelů zboží. Udržet loajalitu zákazníků je v takovém prostředí stále větší výzvou.

9
září
2020
Martin Hrehovčík a Market Vision s.r.o. v nominaci na firmové oskary od Český Goodwill

Martin Hrehovčík a Market Vision s.r.o. v nominaci na firmové oskary od Český Goodwill

Náš zakladatel a jednatel Martin Hrehovčík a Market Vision s.r.o. jsou v nominaci na firmové oskary od Český Goodwill! Budeme rádi i za Váš hlas.

5
srpen
2020
MSPA Covid-19 průzkum: České firmy by se mohly polepšit

MSPA Covid-19 průzkum: České firmy by se mohly polepšit

MSPA provedla průzkum při návštěvě 7000 míst (143 v ČR) - obchodů, supermarketů, prodejců automobilů, rychlého občerstvení a restaurací. Respondenti byli dotázáni na výsledný pocit bezpečí a pravděpodobnosti návratu na místa, která navštívili.

27
červenec
2020
Získali jsme certifikát společensky odpovědné firmy

Získali jsme certifikát společensky odpovědné firmy

V rámci neziskového projektu společnosti Remobil jsme se zúčastnili sběru starých mobilních telefonů a získali tak certifikát společensky odpovědné firmy. Děkujeme, že jsme mohli pomoci!

21
červenec
2020
Jak vypadá expedice zákazníků v lékárnách?

Jak vypadá expedice zákazníků v lékárnách?

Dobrou kvalitu obsluhy a komunikace se zákazníky v českých lékárnách zjistil specializovaný průzkum agentury Market Vision: úroveň kvality obsluhy vyjádřená hodnotou tzv. průměrného tržního benchmarku se podle něj pohybuje kolem 76 procent. Ještě lépe si lékárny vedou v případě emočního indexu, který dosáhl 84 procent.

22
červen
2020
Jak bojují soukromé vysoké školy o studenty?

Jak bojují soukromé vysoké školy o studenty?

V nedávné době jsme realizovali průzkum zaměřený na kvalitu komunikace vybraných soukromých vysokých škol s uchazeči o studium.

nahoru