Firmy v Evropě se přizpůsobují, aby splňovaly očekávání zákazníků v souvislosti s Covid-19 bezpečnostními opatřeními. Pokud jich nedosáhnou, má to nepříznivý dopad na pocity bezpečnosti zákazníka a potencionální dopad na zisk. Toto je zjištění nedávného průzkumu, který v červenci provedla MSPA Europe / Africa v návaznosti na rozvolňování bezpečnostních opatření po celé Evropě.
Průzkum hodnotil zkušenosti široké veřejnosti při návštěvě 7 000 míst (143 v ČR) od obchodů, supermarketů, prodejců automobilů, rychlého občerstvení a restaurací. Na základě principů prevence přenosu Covid-19 byla zjištění rozdělena do sekcí sanitace, značení, sociální distancování zaměstnanců a zákazníků a osobní ochranné prostředky. Respondenti byli dotázáni na výsledný pocit bezpečí a pravděpodobnosti návratu na místa, která navštívili.
Zjištění ukazují mezery v dodržování pokynů místní správy s možným dopadem na zdraví a důvěru spotřebitelů.
Více informací za CZ výsledky zjistíte v reportu a tiskové zprávě. Výsledky z dalších zemí najdete zde.