Vztah mezi zákazníkem a firmou připomíná partnerství...

Vztah mezi zákazníkem a firmou připomíná partnerství...

2.1.2019

Vztah mezi zákazníkem a firmou připomíná partnerství... říká naše kolegyně Alexandra Hanzlová v článku na www.podnikatel.cz.

Pokud se zákazníkem nehovoříte a nezajímáte se o něj, může snadno začít hledat štěstí jinde, nabídka je široká, dodává. Průběžně monitorovat jak zkušenosti a potřeby zákazníků, tak situaci na trhu, je možné díky technologiím a nástrojům. Procesy jdou nastavit tak, aby se zjišťování názorů zákazníků stalo běžnou součástí fungování firmy, například ve formě zaslání dotazníků v určitém čase po odeslání nabídky či realizaci nákupu.

Odpovědi jsou automaticky vyhodnocovány a v případě, že se objeví problém či obchodní příležitost, je o tom ihned informována relevantní osoba. Navíc se kumuluje znalost zákazníků a v případě, že firma hledá podněty pro inovace, může z této studnice čerpat, dodává Hanzlová.

Více o technickém řešení zjistíte na www.feedTRACK.eu.

Celý článek si přečtěte zde: Udělejte si průzkum trhu. Zjistěte, v čem vám to pomůže

Archiv blogu

2
leden
2019
Vztah mezi zákazníkem a firmou připomíná partnerství...

Vztah mezi zákazníkem a firmou připomíná partnerství...

Říká naše kolegyně Alexandra Hanzlová v článku na www.podnikatel.cz.

11
prosinec
2018
Mikulášská nadílka

Mikulášská nadílka

I když Mikuláš chodí vpředvečer svátku v. Mikuláše, k nám do firmy dorazil právě až 6. prosince odpoledne.

10
prosinec
2018
Obsluha reálných klientů se mezi bankami meziročně velmi vyrovnala

Obsluha reálných klientů se mezi bankami meziročně velmi vyrovnala

Aktuální výsledky letošního ročníku benchmarkové studie hodnotící kvalitu obsluhy reálných klientů u nejvýznamnějších tuzemských bank ukazují, že přístup se mezi sledovanými společnostmi značně přibližuje a vyrovnává.

1
prosinec
2018
 MSPA Europe/Africa Workshop Week Prague 2018

MSPA Europe/Africa Workshop Week Prague 2018

MSPA Europe/Africa Workshop Week v Praze za početné účasti našich kolegů z Market Vision!

8
listopad
2018
Den pro Centrum paraple

Den pro Centrum paraple

Market Vision je agentura plná mladých a šikovných lidí, a proto jsme se rozhodli věnovat měsíc říjen nepeněžnímu dárcovství v podobě poskytnutí našich mladistvých sil obecně prospěšné společnosti Centru Paraple v Malešicích. To pomáhá především lidem na vozíku po poškození míchy, ale i jejich rodinám zvládat těžkou životní situaci.

22
říjen
2018
Naši klienti v tom lítají s námi

Naši klienti v tom lítají s námi

Poslední zářiový týden si zaměstnanci Market Vision společně s klienty vyzkoušeli na vlastní kůži sílu hurikánu!

18
říjen
2018
Účastnili jsme se konference

Účastnili jsme se konference "Svět IT ve finančnictví"

Technologie jsou v bankovnictví aktuálně velké téma. Načerpali jsme zajímavé informace např. o blockchainu jako potenciálu pro finanční sektor a otevřené bankovnictví.

12
říjen
2018
PHARMA PROFIT KONGRES 2018 za účasti Market Vision

PHARMA PROFIT KONGRES 2018 za účasti Market Vision

Zúčastnili jsme kongresu Pharma Profit, kde naše kolegyně Jana Klusáčková, account managerka pro oblast farmacie, přednášela na téma: "Co odhalil mystery shopping v tuzemských lékárnách".

nahoru