Vztah mezi zákazníkem a firmou připomíná partnerství...

Vztah mezi zákazníkem a firmou připomíná partnerství...

2.1.2019

Vztah mezi zákazníkem a firmou připomíná partnerství... říká naše kolegyně Alexandra Hanzlová v článku na www.podnikatel.cz.

Pokud se zákazníkem nehovoříte a nezajímáte se o něj, může snadno začít hledat štěstí jinde, nabídka je široká, dodává. Průběžně monitorovat jak zkušenosti a potřeby zákazníků, tak situaci na trhu, je možné díky technologiím a nástrojům. Procesy jdou nastavit tak, aby se zjišťování názorů zákazníků stalo běžnou součástí fungování firmy, například ve formě zaslání dotazníků v určitém čase po odeslání nabídky či realizaci nákupu.

Odpovědi jsou automaticky vyhodnocovány a v případě, že se objeví problém či obchodní příležitost, je o tom ihned informována relevantní osoba. Navíc se kumuluje znalost zákazníků a v případě, že firma hledá podněty pro inovace, může z této studnice čerpat, dodává Hanzlová.

Více o technickém řešení zjistíte na www.feedTRACK.eu.

Celý článek si přečtěte zde: Udělejte si průzkum trhu. Zjistěte, v čem vám to pomůže

Archiv blogu

30
červenec
2019
Soutěžíme, bavíme se a pomáháme

Soutěžíme, bavíme se a pomáháme

I letošní jaro se u nás ve firmě neslo v soutěžním duchu. Stejně jako v předešlém roce jsme soupeřili ve sběru plastových víček. Cíl byl jasný – překonat loňský výsledek 15,5 kg.

23
červenec
2019
Hypotéky 2019: Benchmark kvality prodeje hypotečních úvěrů

Hypotéky 2019: Benchmark kvality prodeje hypotečních úvěrů

Index kvality obsluhy potenciálních žadatelů o hypoteční úvěr vykázal dle výsledků letošní studie meziroční nárůst o 4 procentní body, čímž se průměrný tržní benchmark zvýšil na 70 %.

20
červen
2019
Customer Experience konference 2019

Customer Experience konference 2019

Naše kolegyně Alexandra Hanzlová se již tradičně zúčastnila inspirativní Customer Experience konference 2019.

6
červen
2019
Market Vision DAY IV

Market Vision DAY IV

Ve čtvrtek 6.6.2019 se v prostorách naší společnosti za přítomnosti našich ctěných klientů uskutečnil již čtvrtý ročník akce s názvem Market Vision Day.

31
květen
2019
MSPA EUROPE/AFRICA KONFERENCE 2019

MSPA EUROPE/AFRICA KONFERENCE 2019

"Agility - The Future For Prosperity" ... tak přesně toto motto nás provázelo jako červená nit celou letošní 20. výroční konferencí MSPA Europe/Africa, která se konala v chorvatském letovisku Split.

25
květen
2019
Naši slovenští kolegové se zúčastnili odborné konference IT hry

Naši slovenští kolegové se zúčastnili odborné konference IT hry

Na jar v hoteli Atrium v Novom Smokovci zorganizovala spoločnosť Korner Analytics, spolu so Slovak Business Agency, odbornú retailovú konferenciu s názvom IT hry.

17
květen
2019
Market Vision na konferenci ProFuturo 2019

Market Vision na konferenci ProFuturo 2019

Těší nás, že jsme dnes mohli představit feedTRACK na konferenci ProFuturo, která se věnuje nejnovějším technologiím a zákaznickému zážitku v retailu.

15
březen
2019
Exkurze do BMW Welt v Mnichově

Exkurze do BMW Welt v Mnichově

Členové našeho automotive týmu vyrazili v rámci kontinuálního rozšiřování obzorů do Mnichova navštívit reprezentativní zázemí značky BMW.

nahoru