Vztah mezi zákazníkem a firmou připomíná partnerství...

Vztah mezi zákazníkem a firmou připomíná partnerství... říká naše kolegyně Alexandra Hanzlová v článku na www.podnikatel.cz.

Pokud se zákazníkem nehovoříte a nezajímáte se o něj, může snadno začít hledat štěstí jinde, nabídka je široká, dodává. Průběžně monitorovat jak zkušenosti a potřeby zákazníků, tak situaci na trhu, je možné díky technologiím a nástrojům. Procesy jdou nastavit tak, aby se zjišťování názorů zákazníků stalo běžnou součástí fungování firmy, například ve formě zaslání dotazníků v určitém čase po odeslání nabídky či realizaci nákupu.

Odpovědi jsou automaticky vyhodnocovány a v případě, že se objeví problém či obchodní příležitost, je o tom ihned informována relevantní osoba. Navíc se kumuluje znalost zákazníků a v případě, že firma hledá podněty pro inovace, může z této studnice čerpat, dodává Hanzlová.

Více o technickém řešení zjistíte na www.feedTRACK.eu.

Celý článek si přečtěte zde: Udělejte si průzkum trhu. Zjistěte, v čem vám to pomůže