Vztah mezi zákazníkem a firmou připomíná partnerství...

Vztah mezi zákazníkem a firmou připomíná partnerství...

2.1.2019

Vztah mezi zákazníkem a firmou připomíná partnerství... říká naše kolegyně Alexandra Hanzlová v článku na www.podnikatel.cz.

Pokud se zákazníkem nehovoříte a nezajímáte se o něj, může snadno začít hledat štěstí jinde, nabídka je široká, dodává. Průběžně monitorovat jak zkušenosti a potřeby zákazníků, tak situaci na trhu, je možné díky technologiím a nástrojům. Procesy jdou nastavit tak, aby se zjišťování názorů zákazníků stalo běžnou součástí fungování firmy, například ve formě zaslání dotazníků v určitém čase po odeslání nabídky či realizaci nákupu.

Odpovědi jsou automaticky vyhodnocovány a v případě, že se objeví problém či obchodní příležitost, je o tom ihned informována relevantní osoba. Navíc se kumuluje znalost zákazníků a v případě, že firma hledá podněty pro inovace, může z této studnice čerpat, dodává Hanzlová.

Více o technickém řešení zjistíte na www.feedTRACK.eu.

Celý článek si přečtěte zde: Udělejte si průzkum trhu. Zjistěte, v čem vám to pomůže

Archiv blogu

18
únor
2019
Od zkušenosti k zážitku

Od zkušenosti k zážitku

Zúčastnili jsme se konference Retail Summit 2019. Letošní ročník byl věnován zlepšování zákaznického zážitku a program byl nabitý zajímavými prezentacemi a diskusemi.

6
únor
2019
Market Vision získala třetí rok v řadě ocenění ELITE MEMBER v asociaci MSPA Europe/Africa!

Market Vision získala třetí rok v řadě ocenění ELITE MEMBER v asociaci MSPA Europe/Africa!

2017, 2018, 2019?.....po roce opět s velkou radostí oznamujeme, že Market Vision na začátku února obhájila své elitní členství v Mystery Shopping asociaci MSPA Europe/Africa, a to již potřetí v řadě!

1
únor
2019
Účastnili jsme se konference

Účastnili jsme se konference "Rozvoj a inovace finančních produktů "

V pátek 1. února jsme se zúčastnili konference, kterou pořádala Vysoká škola ekonomická v Praze pod záštitou guvernéra České národní banky Jiřího Rusnoka, na téma Rozvoj a inovace finančních produktů s podtitulem Cíle a cesty udržitelnosti.

21
leden
2019
Market Vision Rally Team dokončil „sněhový Dakar“!

Market Vision Rally Team dokončil „sněhový Dakar“!

Market Vision Rally Team se zúčastnil známé lednové 34. International Jänner Rallye v hornatém hornorakouském kraji Mühlviertel nedaleko českých hranic. Posádka Aleš Holakovský – Martin Vinopal obsadila 27. místo z 52 startujících.

2
leden
2019
Vztah mezi zákazníkem a firmou připomíná partnerství...

Vztah mezi zákazníkem a firmou připomíná partnerství...

Říká naše kolegyně Alexandra Hanzlová v článku na www.podnikatel.cz.

11
prosinec
2018
Mikulášská nadílka

Mikulášská nadílka

I když Mikuláš chodí vpředvečer svátku v. Mikuláše, k nám do firmy dorazil právě až 6. prosince odpoledne.

10
prosinec
2018
Obsluha reálných klientů se mezi bankami meziročně velmi vyrovnala

Obsluha reálných klientů se mezi bankami meziročně velmi vyrovnala

Aktuální výsledky letošního ročníku benchmarkové studie hodnotící kvalitu obsluhy reálných klientů u nejvýznamnějších tuzemských bank ukazují, že přístup se mezi sledovanými společnostmi značně přibližuje a vyrovnává.

1
prosinec
2018
 MSPA Europe/Africa Workshop Week Prague 2018

MSPA Europe/Africa Workshop Week Prague 2018

MSPA Europe/Africa Workshop Week v Praze za početné účasti našich kolegů z Market Vision!

nahoru