Náš country manager Václav Šojdel napsal článek pro Marketing & Media

Náš country manager Václav Šojdel napsal článek pro Marketing & Media

5.9.2019

Velmi nízká nezaměstnanost rozšiřuje pohled managerů na roli Mystery Shoppingu ve firmách.

Téma velmi nízké nezaměstnanosti rezonuje poslední dobou ve všech sektorech českého hospodářství. Pojďme se krátce podívat na to, jakým způsobem dopadá na odvětví, u kterého bychom to primárně asi neočekávali, tedy v rámci měření kvality služeb pomocí tzv. mystery shopperů. Pro tentokrát je však nazývejme spíše mystery kandidáty.

Dále čtěte zde:

https://mam.cz/marketing/2019-09/nizka-nezamestnanost-nova-prilezitost-pro-vyuziti-mystery-shoppingu

Archiv blogu

5
srpen
2020
MSPA Covid-19 průzkum: České firmy by se mohly polepšit

MSPA Covid-19 průzkum: České firmy by se mohly polepšit

MSPA provedla průzkum při návštěvě 7000 míst (143 v ČR) - obchodů, supermarketů, prodejců automobilů, rychlého občerstvení a restaurací. Respondenti byli dotázáni na výsledný pocit bezpečí a pravděpodobnosti návratu na místa, která navštívili.

27
červenec
2020
Získali jsme certifikát společensky odpovědné firmy

Získali jsme certifikát společensky odpovědné firmy

V rámci neziskového projektu společnosti Remobil jsme se zúčastnili sběru starých mobilních telefonů a získali tak certifikát společensky odpovědné firmy. Děkujeme, že jsme mohli pomoci!

21
červenec
2020
Jak vypadá expedice zákazníků v lékárnách?

Jak vypadá expedice zákazníků v lékárnách?

Dobrou kvalitu obsluhy a komunikace se zákazníky v českých lékárnách zjistil specializovaný průzkum agentury Market Vision: úroveň kvality obsluhy vyjádřená hodnotou tzv. průměrného tržního benchmarku se podle něj pohybuje kolem 76 procent. Ještě lépe si lékárny vedou v případě emočního indexu, který dosáhl 84 procent.

22
červen
2020
Jak bojují soukromé vysoké školy o studenty?

Jak bojují soukromé vysoké školy o studenty?

V nedávné době jsme realizovali průzkum zaměřený na kvalitu komunikace vybraných soukromých vysokých škol s uchazeči o studium.

11
květen
2020
Doplňkový prodej roste! Smiling report 2020

Doplňkový prodej roste! Smiling report 2020

Jako dlouhodobý člen MSPA (Mystery Shopping Professionals Association) a jako jediný elitní člen v ČR jsme se opět zúčastnili sběru dat pro Smiling Report publikovaný profesní asociací MSPA Europe/Africa ve spolupráci se společnostmi Better Business World Wide a Surfmerchants.

20
duben
2020
Jak efektivně komunikovat se svými zákazníky v dnešní době?

Jak efektivně komunikovat se svými zákazníky v dnešní době?

V dnešní době omezení je klíčové zůstat v těsném kontaktu se zákazníky, naslouchat jejich pocitům a potřebám. Rádi bychom Vám nabídli feedTRACK (www.feedtrack.eu), který umožňuje získávat zpětnou vazbu od zákazníků online a v reálném čase.

6
duben
2020
Kvalita prodeje vozů s alternativním pohonem

Kvalita prodeje vozů s alternativním pohonem

Naše automotive oddělení pomocí metody mystery shoppingu po půl roce opět otestovalo, zda-li jsou prodejci schopni vozy s alternativním pohonem aktivněji prodávat, zda těmto vozům důvěřují a nově zda-li jsou schopni předávat zákazníkům informace o infrastruktuře nabíjecích stanic.

18
březen
2020
České banky opět zlepšily obsluhu svých klientů

České banky opět zlepšily obsluhu svých klientů

Přestože tuzemské banky kladou v posledních letech zvýšený důraz na online služby, dokázaly vloni zvýšit i obsluhu svých klientů přímo na pobočkách. Úroveň kvality služeb personálu rostla podruhé v řadě, jak vyplývá z naší pravidelné podzimní studie.

nahoru