Po třech letech jsme konečně opět měli možnost sejít se osobně na konferenci pořádané organizací MSPA Europe/Africa (Mystery Shopping Professionals Association), a to tentokrát v bulharské Varně.
Konference se nesla v duchu velmi aktuálního hesla Assess – Adapt – Act a své zkušenosti z posledních let, které byly (nejen) pro naše odvětví obdobím plným zkoušek, sdílelo více než 170 účastníků z 38 zemí. Minulost nám ale byla spíše odrazovým můstkem a zaměřili jsme se především na probírání nově pozorovaných trendů v oblasti mystery shoppingu a CX služeb a vyhlídek na roky následující.
Kam směřuje dále organizace MSPA Europe/Africa jako taková, všem agenturám přednesl náš country manager Václav Šojdel jakožto její aktuální vicepresident.
Již tradičně jsme si také jako jediní v České republice převzali prestižní ocenění Elite Membership a ačkoli účastníci za naši stranu byli výhradně čeští, ocenění jsme tentokrát převzali i za Market Vision Slovakia.
Těšíme se na další ročník plný sdílení zajímavých case studies a vedení podnětných rozhovorů se zahraničními kolegy, abychom se i nadále mohli držet na špičce oboru a pomáhat našim klientům excelovat v zákaznické obsluze.