Moderní technologie a pojistný trh

Moderní technologie a pojistný trh

7.8.2017

Moderní technologie a pojistný trh je rozsáhlou studií zabývající se otázkou moderních technologií a jejich využití ve světě financí, především v oblasti pojišťovnictví.

Studie přináší komplexní pohled na situaci na pojistném trhu, a to jak v rovině globální, tak s detailním pohledem na situaci na českém pojistném trhu. Díky zmapování českého pojistného trhu mají pojišťovny a jejich zaměstnanci informace nejen o jimi uplatňovaných technologiích, ale především o technologiích využívaných jejich konkurenty. Ve studii tak lze hledat inspiraci pro vylepšení.

Studie je rozdělena do tří ucelených částí, které tvoří samostatné celky:

  • Moderní technologie a kyberhrozby
  • Moderní technologie a pojišťovny
  • České pojišťovny a aplikace

Studie je určena primárně pojišťovnám a jejich zaměstnancům. Přínosná však může být i pro banky, či další finanční instituce. Třetí skupinou jsou společnosti zabývající se vývojem software.

Archiv blogu

19
červen
2018
Market Vision Day III (2018)

Market Vision Day III (2018)

Ve čtvrtek 14.6.2018 se v prostorách naší společnosti za přítomnosti našich ctěných klientů uskutečnil již třetí ročník akce s názvem Market Vision Day. Letošní akci navštívilo celkem více než 50 účastníků, kteří vytvořili jedinečnou atmosféru plnou sdílení pracovních i osobních zkušeností a networkingu.

4
červen
2018
MSPA Europe/Africa konference 2018

MSPA Europe/Africa konference 2018

Zúčastnili jsme se pravidelné konference MSPA Europe/Africa, kde jsme si mimo jiné již druhým rokem po sobě jako jediní z České republiky převzali prestižní ocenění Elite Membership.

18
květen
2018
V jaké zemi jsou prodejci nejšťastnější?

V jaké zemi jsou prodejci nejšťastnější?

Market Vision se jako dlouholetý člen asociace MSPA pravidelně účastní sběru dat pro ukazetel NHS (Net Happiness Score), který odráží míru „štěstí“ prodejců a jejich nadšení pro práci.

17
květen
2018
MSPA Europe/Africa konference 2018

MSPA Europe/Africa konference 2018

Na konci května se opět chystáme na pravidelnou konferenci MSPA Europe/Africa (Mystery Shopping Professionals Association), kde si mimo jiné již druhým rokem po sobě jako jediní z České republiky převezmeme prestižní ocenění „Elite Membership“, neboli elitní členství.

14
květen
2018
Konkurenční zpravodajství v rozhodovacím procesu firem

Konkurenční zpravodajství v rozhodovacím procesu firem

Kvalitní konkurenční zpravodajství dokáže společnostem v různých odvětvích poskytnout mnohé výhody a vytváří předpoklady pro dosahování lepších obchodních výsledků.

2
květen
2018
Customer Experience konference 2018

Customer Experience konference 2018

Už se moc těšíme na letošní konferenci Customer Experience od Clientology, která se bude konat 11. – 12. 6. 2018 v Libčicích nad Vltavou.

23
duben
2018
Působí na klienty čeští prodejci šťastněji než jejich slovenští kolegové?

Působí na klienty čeští prodejci šťastněji než jejich slovenští kolegové?

Výsledky mystery shopping měření, které jsme realizovali během roku 2017, ukazují rozdíly v tom, jak šťastně působí prodejci na klienty v ČR a SR.

14
březen
2018
Smiling Report 2018

Smiling Report 2018

Jako dlouhodobý člen MSPA, Mystery Shopping Professionals Association a jako jediný elitní člen v ČR jsme se opět zúčastnili sběru dat pro Smiling Report publikovaný švédskou agenturou Better Business World Wide.

nahoru