Autorsky se podílíme na nové VŠ učebnici Marketingový výzkum

Zákaznická zkušenost (CX management) a Business Intelligence. To jsou nové trendy ve výzkumu trhu a také zcela nové kapitoly v aktualizovaném vydání vysokoškolské učebnice Marketingový výzkum od doc. Mgr. Radka Tahala, Ph.D.Podnikohospodářské fakulty VŠE v Praze. Jsme hrdí na to, že autory nových kapitol jsou naši kolegové z Market Vision, Customer Experience Director Alexandra Hanzlová (CX) a Business Development Director Peter Varga (BI), kteří se těmto inovativním tématům dlouhodobě a úspěšně věnují v rámci naší společnosti.

Všem zájemcům o marketingový výzkum doporučujeme zakoupení knihy v rámci nakladatelství GRADA Publishing, a.s..

V případě zájmu o praktické využití těchto metod se s našimi kolegy Alexandrou Hanzlovou (alexandra.hanzlova@marketvision.cz) a Peterem Vargou (peter.varga@marketvision.cz) sejděte osobně a získejte informace přímo z první ruky.

Inovace a aktuální trendy jsou naší dlouhodobou strategií. 

Vysokou školou ekonomickou v Praze spolupracujeme dlouhodobě na řadě zajímavých projektů a několik našich zaměstnanců zde externě přednáší. Jsme rádi, že můžeme i touto cestou přispívat k rozvoji a profesionalitě oboru marketingového výzkumu v České republice.