S radostí jsme přijali pozvání mluvit na Customer Experience (CX) konferenci pořádané v říjnu slovenskou 365.bank. Naše CX directorka Veronika Kafková si ve svém příspěvku do hledáčku vzala měřitelné přínosy customer-centric přístupu ve firmách a sdílela know-how v oblasti voice of customer programů, tedy sbírání a práce se zpětnou vazbou od zákazníků. Podkladem prezentovaných zjištění byly jednak interní výzkumy Market Vision a jednak dlouholeté spolupráce v oblasti CX s významnými hráči na trhu, kdy jsme společně po zavedení CX programů zaznamenali úspěchy jako +33 bodů v NPS skóre, navýšení míry nebo snížení počtu reklamací o 14 % a další.
Na konferenci se ale nemluvilo jen o číslech. Velkým přínosem byly i zvídavé dotazy a diskuse s účastníky o tom, jak vytvořit firemní kulturu zaměřenou na CX, která zaangažuje všechny zaměstnance, od vedení až po front-line pracovníky. Konference byla plná inspirativních příspěvků od dalších expertů, kteří také nabídli cenné poznatky a reálné příklady toho, jaké obchodní ale i interní firemní úspěchy lze zaznamenat.
Jsme hrdí, že můžeme pomáhat nejen našim klientům, ale zároveň být součástí širší CX komunity, v níž se společně navzájem vzděláváme. Věříme, že sdílení znalostí a zkušeností je klíčem k budování lepší zákaznické zkušenosti napříč odvětvími. Těšíme se na další podobné akce, kde budeme moci nadále přinášet hodnotné informace, pomáhat firmám svým zákazníkům lépe rozumět a dávat tak zákazníkům místo v centru pozornosti, které jim právem náleží.