Jsme nesmírně rádi, že jsme dostali jedinečnou příležitost být u překladu publikace "The employeés guide to Mystery Shopping" švédských autorek Veronica Boxberg Karlsson a Lina Thomasdotter Schölin do českého jazyka.
Publikace byla dosud přeložena do 23 světových jazyků. Nyní ji můžeme jako jeden z leadrů v odvětví Mystery Shoppingu v České republice zprostředkovat také domácím čtenářům.
Kniha je určena zejména zaměstnancům společností, které Mystery Shopping používají jako jednu z metod aktivního řízení kvality obsluhy s cílem maximalizace zákaznické spokojenosti a zkušenosti.
Zaměstnanci by se měli dozvědět zejména následovné:
- Co je účelem mystery shoppingu?
- Že mystery shopping je mnohem větší příležitostí než hrozbou.
- Jak by měl mystery shopping program fungovat, aby dosáhl optimálního efektu?
- Proč musí mystery shopping provádět externí firma místo interního personálu?
- Jak může mystery shopping program přispět k tomu, aby zaměstnanci nebo členové organizace mohli získat lepší zpětnou vazbu, lepší školení, individuální rozvoj, bezpečnější pracovní prostředí a lepší manažery?
V případě zájmu o zakoupení publikace nás prosím kontaktujte na info at marketvision.cz.