MSPA EUROPE/AFRICA KONFERENCE 2019

MSPA EUROPE/AFRICA KONFERENCE 2019

31.5.2019

"Agility - The Future For Prosperity" ... tak přesně toto motto nás provázelo jako červená nit celou letošní 20. výroční konferencí MSPA Europe/Africa, která se konala v chorvatském letovisku Split.

Jako jediní z České republiky jsme si i letos převzali prestižní ocenění Elite Membership Status. Jednoznačně nejdiskutovanějším tématem konference byla "agilita", tedy schopnost reakce a adaptabilita organizací, které poskytují Mystery Shopping a CX služby, na změny a výzvy, které přináší stávající svět, a to nejen v oblasti obsluhy zákazníka.

Sdíleli jsme ale i další novinky, case studies a trendy z Mystery Shopping odvětví…aby ne, bylo s kým. Akce se účastnilo více než 300 osob ze všech koutů světa.

Konference se tak stala historicky největší Mystery Shopping eventem, který se doposud konal. Příští rok se akce koná v bulharské Varně a nebudeme u toho chybět, abychom Vám i nadále přinášeli ty nejnovější trendy z oblasti zákaznické obsluhy.

Za Market Vision se letos účastnili:

Václav Šojdel (country manager)
Martina Färberová (account director)
Veronika Patáková (quality manager)

Archiv blogu

11
květen
2020
Doplňkový prodej roste! Smiling report 2020

Doplňkový prodej roste! Smiling report 2020

Jako dlouhodobý člen MSPA (Mystery Shopping Professionals Association) a jako jediný elitní člen v ČR jsme se opět zúčastnili sběru dat pro Smiling Report publikovaný profesní asociací MSPA Europe/Africa ve spolupráci se společnostmi Better Business World Wide a Surfmerchants.

20
duben
2020
Jak efektivně komunikovat se svými zákazníky v dnešní době?

Jak efektivně komunikovat se svými zákazníky v dnešní době?

V dnešní době omezení je klíčové zůstat v těsném kontaktu se zákazníky, naslouchat jejich pocitům a potřebám. Rádi bychom Vám nabídli feedTRACK (www.feedtrack.eu), který umožňuje získávat zpětnou vazbu od zákazníků online a v reálném čase.

6
duben
2020
Kvalita prodeje vozů s alternativním pohonem

Kvalita prodeje vozů s alternativním pohonem

Naše automotive oddělení pomocí metody mystery shoppingu po půl roce opět otestovalo, zda-li jsou prodejci schopni vozy s alternativním pohonem aktivněji prodávat, zda těmto vozům důvěřují a nově zda-li jsou schopni předávat zákazníkům informace o infrastruktuře nabíjecích stanic.

18
březen
2020
České banky opět zlepšily obsluhu svých klientů

České banky opět zlepšily obsluhu svých klientů

Přestože tuzemské banky kladou v posledních letech zvýšený důraz na online služby, dokázaly vloni zvýšit i obsluhu svých klientů přímo na pobočkách. Úroveň kvality služeb personálu rostla podruhé v řadě, jak vyplývá z naší pravidelné podzimní studie.

17
březen
2020
Informace pro klienty

Informace pro klienty

Informace pro zadavatele výzkumných projektů v návaznosti na vládní opatření k omezení výskytu nové formy koronaviru.

11
březen
2020
Exkluzivní kontinuální studie

Exkluzivní kontinuální studie "Influencer monitor"

Zajímá Vás, kdo se řadí mezi české influencery? Na jakých sociálních sítích jsou influenceři sledováni? Ve spolupráci s VŠE v Praze Vám nabízíme exkluzivní kontinuální studii s názvem "Influencer monitor".

25
únor
2020
Účast na konferenci o financích na VŠE

Účast na konferenci o financích na VŠE

Již po třetí v řadě se naši kolegové Daniela Matyášová a Michal Skalický zúčastnili konference "Rozvoj a inovace finančních produktů" s podtitulem "Možnosti a meze digitalizace v bankovnictví" pořádané Fakultou financí a účetnictví VŠE v Praze pod záštitou guvernéra České národní banky Jiřího Rusnoka.

8
únor
2020
Market Vision získala i pro rok 2020 ocenění Elite member v asociaci MSPA Europe/Africa!

Market Vision získala i pro rok 2020 ocenění Elite member v asociaci MSPA Europe/Africa!

Čtvrtý rok po sobě s obrovskou a neutichající radostí oznamujeme, že Market Vision na začátku února obhájila své elitní členství v Mystery Shopping asociaci MSPA Europe/Africa.

nahoru