Soutěžíme, bavíme se a pomáháme

Soutěžíme, bavíme se a pomáháme

30.7.2019

I letošní jaro se u nás ve firmě neslo v soutěžním duchu. Stejně jako v předešlém roce jsme soupeřili ve sběru plastových víček. Cíl byl jasný – překonat loňský výsledek 15,5 kg.

Ptáte se proč?

Nasbíraná víčka jsme opět věnovali holčičkám Karolínce a Rozárce, pro něž je toto jeden ze způsobů financování nákladné léčby. (Více se o našem partnerském projektu Naděje pro Karolínku a Rozárku můžete dočíst na webových stránkách projektu zde.)

Víčka si u nás vyzvedla maminka Lea. Holčičky nás bohužel navštívit nemohly, protože se zrovna účastnily jedné z mnoha svých terapií.

A kolik že víček si to Lea odvážela?

Bylo to necelých 18,2 kg!

Cíle bylo tedy dosaženo a my tímto děkujeme všem našim zaměstnancům, kteří se do soutěže zapojili. Zároveň s tím gratulujeme třem nejaktivnějším sběračům, na které čekala odměna v podobě poukazů na nákup knih.

Přejeme příjemné počtení a těšíme se na další rok :).

Archiv blogu

22
červen
2020
Jak bojují soukromé vysoké školy o studenty?

Jak bojují soukromé vysoké školy o studenty?

V nedávné době jsme realizovali průzkum zaměřený na kvalitu komunikace vybraných soukromých vysokých škol s uchazeči o studium.

11
květen
2020
Doplňkový prodej roste! Smiling report 2020

Doplňkový prodej roste! Smiling report 2020

Jako dlouhodobý člen MSPA (Mystery Shopping Professionals Association) a jako jediný elitní člen v ČR jsme se opět zúčastnili sběru dat pro Smiling Report publikovaný profesní asociací MSPA Europe/Africa ve spolupráci se společnostmi Better Business World Wide a Surfmerchants.

20
duben
2020
Jak efektivně komunikovat se svými zákazníky v dnešní době?

Jak efektivně komunikovat se svými zákazníky v dnešní době?

V dnešní době omezení je klíčové zůstat v těsném kontaktu se zákazníky, naslouchat jejich pocitům a potřebám. Rádi bychom Vám nabídli feedTRACK (www.feedtrack.eu), který umožňuje získávat zpětnou vazbu od zákazníků online a v reálném čase.

6
duben
2020
Kvalita prodeje vozů s alternativním pohonem

Kvalita prodeje vozů s alternativním pohonem

Naše automotive oddělení pomocí metody mystery shoppingu po půl roce opět otestovalo, zda-li jsou prodejci schopni vozy s alternativním pohonem aktivněji prodávat, zda těmto vozům důvěřují a nově zda-li jsou schopni předávat zákazníkům informace o infrastruktuře nabíjecích stanic.

18
březen
2020
České banky opět zlepšily obsluhu svých klientů

České banky opět zlepšily obsluhu svých klientů

Přestože tuzemské banky kladou v posledních letech zvýšený důraz na online služby, dokázaly vloni zvýšit i obsluhu svých klientů přímo na pobočkách. Úroveň kvality služeb personálu rostla podruhé v řadě, jak vyplývá z naší pravidelné podzimní studie.

17
březen
2020
Informace pro klienty

Informace pro klienty

Informace pro zadavatele výzkumných projektů v návaznosti na vládní opatření k omezení výskytu nové formy koronaviru.

11
březen
2020
Exkluzivní kontinuální studie

Exkluzivní kontinuální studie "Influencer monitor"

Zajímá Vás, kdo se řadí mezi české influencery? Na jakých sociálních sítích jsou influenceři sledováni? Ve spolupráci s VŠE v Praze Vám nabízíme exkluzivní kontinuální studii s názvem "Influencer monitor".

25
únor
2020
Účast na konferenci o financích na VŠE

Účast na konferenci o financích na VŠE

Již po třetí v řadě se naši kolegové Daniela Matyášová a Michal Skalický zúčastnili konference "Rozvoj a inovace finančních produktů" s podtitulem "Možnosti a meze digitalizace v bankovnictví" pořádané Fakultou financí a účetnictví VŠE v Praze pod záštitou guvernéra České národní banky Jiřího Rusnoka.

nahoru