Informace pro klienty

Informace pro klienty

17.3.2020

Informace pro zadavatele výzkumných projektů v návaznosti na vládní opatření k omezení výskytu nové formy koronaviru.

Vážení a milí klienti,

vzhledem k aktuálním vládním opatřením v souvislosti omezení výskytu COVID-19 bychom Vás rádi informovali, jak situaci řešíme v oboru výzkumu trhu a veřejného mínění, tedy v rámci členských agentur SIMAR a spolupracujících agentur. 

Metody sběru dat, které vyžadují osobní kontakt s respondenty - osobní dotazování CAPI a PAPI, mystery shopping, skupinové diskuse, CLT - jsou pozastaveny. Omezili jsme, nebo pozastavili, veškeré aktivity, ve kterých se potkávají respondenti, tazatelé a naši zaměstnanci. Doporučujeme tento postup i nečlenským subjektům a pro podobné aktivity, které provádí sám zadavatel výzkumu. 

Výzkum se však nezastavil. Naše týmy pracují z domova, případně v upraveném režimu tak, aby neohrozily sebe navzájem. Poskytli jsme jim zabezpečený přístup a prostředky na to, aby mohly ve svých projektech pokračovat. 

Apelujeme na naše klienty, aby neukončovali výzkumné projekty, ale hledali, jak realizovat výzkum jiným způsobem. Podpoříte tak obor, v němž jsou zaměstnány stovky pracovníků v agenturách a tisíce po celé České republice v pozicích koordinátorů a tazatelů.

Jsme připraveni zkoumat dál metodami, které nemohou nikoho ohrozit. Nabízí se široká škála online metod, dále například telefonický výzkum realizovaný tazateli se vzdáleným nebo jinak zabezpečeným způsobem. Tam, kde změna metodiky není možná, hledáme společně s klienty vhodné řešení, například posun terénu na pokaranténní období, případně můžeme dovážit již sebraná data, nebo reportovat pouze odpovídající část výstupu výzkumného projektu. 

Výzkumné týmy se soustředí na to, aby co nejvhodnějším způsobem pokryly vzniklou mezeru v datové řadě a navázaly tak na rozdělanou práci. Pokud budete chtít cokoliv s námi probrat, najít, nebo vytvořit optimální řešení pro vaše aktuální výzkumné potřeby, jsme tu pro vás. 

Přemýšlíme nad tím, jak se spotřebitelské chování a chování promění, které změny budou jen krátkodobé a jaké se projeví trvale. Jsme připraveni vám o těchto změnách přinášet relevantní informace, které vám, stejně tak jako před “koronavirem”, pomáhaly v dobrém rozhodování ve vašich obchodních aktivitách. Rádi i nadále budeme poskytovat inspiraci a vhledy do mysli spotřebitelů a společnosti.  

S pozdravem a přáním klidu a rozvahy,

SIMAR, Hana Huntová, hana.huntova@simar.cz
Confess Research, Hana Kloučková, klouckova@confess.cz
CVVM, Paulína Tabery, paulina.tabery@soc.cas.cz
Data Collect, Michal Ševera, michal.severa@datacollect.cz
Ipsos, Radek Jalůvka, radek.jaluvka@ipsos.com
Kantar CZ, Petra Průšová, petra.prusova@kantar.com
Median, Přemysl Čech, premysl.cech@median.cz
Nielsen Admosphere, Tereza Šimečková, tereza.simeckova@admosphere.cz
NMS Market Research, Ondřej Veis, ondrej.veis@nms.cz
SC&C, Jana Hamanová, jhamanova@scac.cz
STEM/MARK, Jan Tuček, tucek@stemmark.cz
Market Vision, Martin Hrehovčík, martin.hrehovcik@marketvision.cz

Informace pochází z webu:

https://simar.cz/zpravy-simar/informace-pro-klienty.html

Archiv blogu

5
srpen
2020
MSPA Covid-19 průzkum: České firmy by se mohly polepšit

MSPA Covid-19 průzkum: České firmy by se mohly polepšit

MSPA provedla průzkum při návštěvě 7000 míst (143 v ČR) - obchodů, supermarketů, prodejců automobilů, rychlého občerstvení a restaurací. Respondenti byli dotázáni na výsledný pocit bezpečí a pravděpodobnosti návratu na místa, která navštívili.

27
červenec
2020
Získali jsme certifikát společensky odpovědné firmy

Získali jsme certifikát společensky odpovědné firmy

V rámci neziskového projektu společnosti Remobil jsme se zúčastnili sběru starých mobilních telefonů a získali tak certifikát společensky odpovědné firmy. Děkujeme, že jsme mohli pomoci!

21
červenec
2020
Jak vypadá expedice zákazníků v lékárnách?

Jak vypadá expedice zákazníků v lékárnách?

Dobrou kvalitu obsluhy a komunikace se zákazníky v českých lékárnách zjistil specializovaný průzkum agentury Market Vision: úroveň kvality obsluhy vyjádřená hodnotou tzv. průměrného tržního benchmarku se podle něj pohybuje kolem 76 procent. Ještě lépe si lékárny vedou v případě emočního indexu, který dosáhl 84 procent.

22
červen
2020
Jak bojují soukromé vysoké školy o studenty?

Jak bojují soukromé vysoké školy o studenty?

V nedávné době jsme realizovali průzkum zaměřený na kvalitu komunikace vybraných soukromých vysokých škol s uchazeči o studium.

11
květen
2020
Doplňkový prodej roste! Smiling report 2020

Doplňkový prodej roste! Smiling report 2020

Jako dlouhodobý člen MSPA (Mystery Shopping Professionals Association) a jako jediný elitní člen v ČR jsme se opět zúčastnili sběru dat pro Smiling Report publikovaný profesní asociací MSPA Europe/Africa ve spolupráci se společnostmi Better Business World Wide a Surfmerchants.

20
duben
2020
Jak efektivně komunikovat se svými zákazníky v dnešní době?

Jak efektivně komunikovat se svými zákazníky v dnešní době?

V dnešní době omezení je klíčové zůstat v těsném kontaktu se zákazníky, naslouchat jejich pocitům a potřebám. Rádi bychom Vám nabídli feedTRACK (www.feedtrack.eu), který umožňuje získávat zpětnou vazbu od zákazníků online a v reálném čase.

6
duben
2020
Kvalita prodeje vozů s alternativním pohonem

Kvalita prodeje vozů s alternativním pohonem

Naše automotive oddělení pomocí metody mystery shoppingu po půl roce opět otestovalo, zda-li jsou prodejci schopni vozy s alternativním pohonem aktivněji prodávat, zda těmto vozům důvěřují a nově zda-li jsou schopni předávat zákazníkům informace o infrastruktuře nabíjecích stanic.

18
březen
2020
České banky opět zlepšily obsluhu svých klientů

České banky opět zlepšily obsluhu svých klientů

Přestože tuzemské banky kladou v posledních letech zvýšený důraz na online služby, dokázaly vloni zvýšit i obsluhu svých klientů přímo na pobočkách. Úroveň kvality služeb personálu rostla podruhé v řadě, jak vyplývá z naší pravidelné podzimní studie.

nahoru