Informace pro klienty

Informace pro klienty

17.3.2020

Informace pro zadavatele výzkumných projektů v návaznosti na vládní opatření k omezení výskytu nové formy koronaviru.

Vážení a milí klienti,

vzhledem k aktuálním vládním opatřením v souvislosti omezení výskytu COVID-19 bychom Vás rádi informovali, jak situaci řešíme v oboru výzkumu trhu a veřejného mínění, tedy v rámci členských agentur SIMAR a spolupracujících agentur. 

Metody sběru dat, které vyžadují osobní kontakt s respondenty - osobní dotazování CAPI a PAPI, mystery shopping, skupinové diskuse, CLT - jsou pozastaveny. Omezili jsme, nebo pozastavili, veškeré aktivity, ve kterých se potkávají respondenti, tazatelé a naši zaměstnanci. Doporučujeme tento postup i nečlenským subjektům a pro podobné aktivity, které provádí sám zadavatel výzkumu. 

Výzkum se však nezastavil. Naše týmy pracují z domova, případně v upraveném režimu tak, aby neohrozily sebe navzájem. Poskytli jsme jim zabezpečený přístup a prostředky na to, aby mohly ve svých projektech pokračovat. 

Apelujeme na naše klienty, aby neukončovali výzkumné projekty, ale hledali, jak realizovat výzkum jiným způsobem. Podpoříte tak obor, v němž jsou zaměstnány stovky pracovníků v agenturách a tisíce po celé České republice v pozicích koordinátorů a tazatelů.

Jsme připraveni zkoumat dál metodami, které nemohou nikoho ohrozit. Nabízí se široká škála online metod, dále například telefonický výzkum realizovaný tazateli se vzdáleným nebo jinak zabezpečeným způsobem. Tam, kde změna metodiky není možná, hledáme společně s klienty vhodné řešení, například posun terénu na pokaranténní období, případně můžeme dovážit již sebraná data, nebo reportovat pouze odpovídající část výstupu výzkumného projektu. 

Výzkumné týmy se soustředí na to, aby co nejvhodnějším způsobem pokryly vzniklou mezeru v datové řadě a navázaly tak na rozdělanou práci. Pokud budete chtít cokoliv s námi probrat, najít, nebo vytvořit optimální řešení pro vaše aktuální výzkumné potřeby, jsme tu pro vás. 

Přemýšlíme nad tím, jak se spotřebitelské chování a chování promění, které změny budou jen krátkodobé a jaké se projeví trvale. Jsme připraveni vám o těchto změnách přinášet relevantní informace, které vám, stejně tak jako před “koronavirem”, pomáhaly v dobrém rozhodování ve vašich obchodních aktivitách. Rádi i nadále budeme poskytovat inspiraci a vhledy do mysli spotřebitelů a společnosti.  

S pozdravem a přáním klidu a rozvahy,

SIMAR, Hana Huntová, hana.huntova@simar.cz
Confess Research, Hana Kloučková, klouckova@confess.cz
CVVM, Paulína Tabery, paulina.tabery@soc.cas.cz
Data Collect, Michal Ševera, michal.severa@datacollect.cz
Ipsos, Radek Jalůvka, radek.jaluvka@ipsos.com
Kantar CZ, Petra Průšová, petra.prusova@kantar.com
Median, Přemysl Čech, premysl.cech@median.cz
Nielsen Admosphere, Tereza Šimečková, tereza.simeckova@admosphere.cz
NMS Market Research, Ondřej Veis, ondrej.veis@nms.cz
SC&C, Jana Hamanová, jhamanova@scac.cz
STEM/MARK, Jan Tuček, tucek@stemmark.cz
Market Vision, Martin Hrehovčík, martin.hrehovcik@marketvision.cz

Informace pochází z webu:

https://simar.cz/zpravy-simar/informace-pro-klienty.html

Archiv blogu

11
květen
2020
Doplňkový prodej roste! Smiling report 2020

Doplňkový prodej roste! Smiling report 2020

Jako dlouhodobý člen MSPA (Mystery Shopping Professionals Association) a jako jediný elitní člen v ČR jsme se opět zúčastnili sběru dat pro Smiling Report publikovaný profesní asociací MSPA Europe/Africa ve spolupráci se společnostmi Better Business World Wide a Surfmerchants.

20
duben
2020
Jak efektivně komunikovat se svými zákazníky v dnešní době?

Jak efektivně komunikovat se svými zákazníky v dnešní době?

V dnešní době omezení je klíčové zůstat v těsném kontaktu se zákazníky, naslouchat jejich pocitům a potřebám. Rádi bychom Vám nabídli feedTRACK (www.feedtrack.eu), který umožňuje získávat zpětnou vazbu od zákazníků online a v reálném čase.

6
duben
2020
Kvalita prodeje vozů s alternativním pohonem

Kvalita prodeje vozů s alternativním pohonem

Naše automotive oddělení pomocí metody mystery shoppingu po půl roce opět otestovalo, zda-li jsou prodejci schopni vozy s alternativním pohonem aktivněji prodávat, zda těmto vozům důvěřují a nově zda-li jsou schopni předávat zákazníkům informace o infrastruktuře nabíjecích stanic.

18
březen
2020
České banky opět zlepšily obsluhu svých klientů

České banky opět zlepšily obsluhu svých klientů

Přestože tuzemské banky kladou v posledních letech zvýšený důraz na online služby, dokázaly vloni zvýšit i obsluhu svých klientů přímo na pobočkách. Úroveň kvality služeb personálu rostla podruhé v řadě, jak vyplývá z naší pravidelné podzimní studie.

17
březen
2020
Informace pro klienty

Informace pro klienty

Informace pro zadavatele výzkumných projektů v návaznosti na vládní opatření k omezení výskytu nové formy koronaviru.

11
březen
2020
Exkluzivní kontinuální studie

Exkluzivní kontinuální studie "Influencer monitor"

Zajímá Vás, kdo se řadí mezi české influencery? Na jakých sociálních sítích jsou influenceři sledováni? Ve spolupráci s VŠE v Praze Vám nabízíme exkluzivní kontinuální studii s názvem "Influencer monitor".

25
únor
2020
Účast na konferenci o financích na VŠE

Účast na konferenci o financích na VŠE

Již po třetí v řadě se naši kolegové Daniela Matyášová a Michal Skalický zúčastnili konference "Rozvoj a inovace finančních produktů" s podtitulem "Možnosti a meze digitalizace v bankovnictví" pořádané Fakultou financí a účetnictví VŠE v Praze pod záštitou guvernéra České národní banky Jiřího Rusnoka.

8
únor
2020
Market Vision získala i pro rok 2020 ocenění Elite member v asociaci MSPA Europe/Africa!

Market Vision získala i pro rok 2020 ocenění Elite member v asociaci MSPA Europe/Africa!

Čtvrtý rok po sobě s obrovskou a neutichající radostí oznamujeme, že Market Vision na začátku února obhájila své elitní členství v Mystery Shopping asociaci MSPA Europe/Africa.

nahoru