Exkurze do BMW Welt v Mnichově

Exkurze do BMW Welt v Mnichově

15.3.2019

Členové našeho automotive týmu vyrazili v rámci kontinuálního rozšiřování obzorů do Mnichova navštívit reprezentativní zázemí značky BMW. Prohlídky budovy BMW Welt i muzea značky byly zajímavé, vše ale předčila exkurze do samotné továrny.

Nyní již máme zcela konkrétní představu o tom, co si představit pod stále frekventovanějším pojmem Průmysl 4.0 – průchod třípatrovou výrobní halou se stovkami či tisícovkami robotů a nulovým personálním obsazením byl fascinující.

Shledali jsme, že prodejní proces je oproti tomu výrobnímu vlastně stále ještě „v plenkách“ a je na něm co zlepšovat. A právě o to se pro naše klienty snažíme, a budeme snažit i nadále (a nejenom v automotive sektoru).

Archiv blogu

22
červen
2020
Jak bojují soukromé vysoké školy o studenty?

Jak bojují soukromé vysoké školy o studenty?

V nedávné době jsme realizovali průzkum zaměřený na kvalitu komunikace vybraných soukromých vysokých škol s uchazeči o studium.

11
květen
2020
Doplňkový prodej roste! Smiling report 2020

Doplňkový prodej roste! Smiling report 2020

Jako dlouhodobý člen MSPA (Mystery Shopping Professionals Association) a jako jediný elitní člen v ČR jsme se opět zúčastnili sběru dat pro Smiling Report publikovaný profesní asociací MSPA Europe/Africa ve spolupráci se společnostmi Better Business World Wide a Surfmerchants.

20
duben
2020
Jak efektivně komunikovat se svými zákazníky v dnešní době?

Jak efektivně komunikovat se svými zákazníky v dnešní době?

V dnešní době omezení je klíčové zůstat v těsném kontaktu se zákazníky, naslouchat jejich pocitům a potřebám. Rádi bychom Vám nabídli feedTRACK (www.feedtrack.eu), který umožňuje získávat zpětnou vazbu od zákazníků online a v reálném čase.

6
duben
2020
Kvalita prodeje vozů s alternativním pohonem

Kvalita prodeje vozů s alternativním pohonem

Naše automotive oddělení pomocí metody mystery shoppingu po půl roce opět otestovalo, zda-li jsou prodejci schopni vozy s alternativním pohonem aktivněji prodávat, zda těmto vozům důvěřují a nově zda-li jsou schopni předávat zákazníkům informace o infrastruktuře nabíjecích stanic.

18
březen
2020
České banky opět zlepšily obsluhu svých klientů

České banky opět zlepšily obsluhu svých klientů

Přestože tuzemské banky kladou v posledních letech zvýšený důraz na online služby, dokázaly vloni zvýšit i obsluhu svých klientů přímo na pobočkách. Úroveň kvality služeb personálu rostla podruhé v řadě, jak vyplývá z naší pravidelné podzimní studie.

17
březen
2020
Informace pro klienty

Informace pro klienty

Informace pro zadavatele výzkumných projektů v návaznosti na vládní opatření k omezení výskytu nové formy koronaviru.

11
březen
2020
Exkluzivní kontinuální studie

Exkluzivní kontinuální studie "Influencer monitor"

Zajímá Vás, kdo se řadí mezi české influencery? Na jakých sociálních sítích jsou influenceři sledováni? Ve spolupráci s VŠE v Praze Vám nabízíme exkluzivní kontinuální studii s názvem "Influencer monitor".

25
únor
2020
Účast na konferenci o financích na VŠE

Účast na konferenci o financích na VŠE

Již po třetí v řadě se naši kolegové Daniela Matyášová a Michal Skalický zúčastnili konference "Rozvoj a inovace finančních produktů" s podtitulem "Možnosti a meze digitalizace v bankovnictví" pořádané Fakultou financí a účetnictví VŠE v Praze pod záštitou guvernéra České národní banky Jiřího Rusnoka.

nahoru