Zjistěte, co si myslí vaši zákazníci: Využití online komunity pro výzkum

Hledáte efektivní způsob, jak získat zpětnou vazbu od vašich zákazníků? Chcete zmapovat trh a zjistit, jak jste na tom v porovnání s konkurencí? Potřebujete rychle otestovat komunikační materiály nebo zjistit potenciál nových nápadů? Anebo všechno dohromady?

Pak zvažte využití online komunity, která v sobě kombinuje několik řešení najednou.

Co to vlastně online komunita je? Je to nástroj pro agilní výzkum, který kombinuje kvalitativní (diskuze) i kvantitativní (ankety) metody. Dlouhodobé komunity jsou skvělým způsobem pro sledování zákaznické zkušenosti prostřednictvím tzv. deníčků (spontánní hodnocení). Online komunity lze realizovat i krátkodobě (ad-hoc) pro prozkoumání jednoho tématu.

A jak to funguje? Do online komunity pozveme respondenty z Vaší cílové skupiny, které zajistíme z našeho panelu. V komunitě lze pak kdykoliv zveřejnit téma s otázkami, na které právě potřebujete získat odpovědi.

Proč si objednat online komunitu?

  • Rychlý přístup k relevantním datům: Sbírejte informace rychle a efektivně. V online komunitě vám budou kdykoliv k dispozici respondenti vybraní z vaší cílové skupiny.
  • Hlubší porozumění vašim zákazníkům: Kombinujte metody pro důkladné pochopení jejich postojů a potřeb. Díky moderovaným diskuzím máte možnost se svých zákazníků zeptat na to, co vás zajímá.
  • Flexibilita a efektivita: Ať už chcete realizovat rychlou anketu pro měření preferencí, získat od zákazníků zpětnou vazbu či podněty k inovaci, anebo chcete testovat komunikační materiály a videa, online komunita je tím pravým řešením.

Chtěli byste se o online komunitách dozvědět více a zjistit, zda by nebyla vhodná i pro vás? Kontaktujte Danielu Kučerovou (daniela.kucerova@marketvision.cz).