logo logo
  • Mezinárodní pokrytí
  • Služby
    • Mystery Shopping
    • Výzkum trhu
    • Customer Experience
    • Monitoring konkurence
    • Audit prodejní sítě
    • Business Intelligence
  • Řešení
    • SPRINGreporting
    • SPRINGapp
    • SPRINGaudit
    • eCIM
    • feedTRACK
    • dMonitor
    • Power BI
  • Odvětví
    • Automotive
    • Telekomunikace
    • Bankovnictví
    • Pojišťovnictví
    • Stavebnictví
    • Retail
    • Utility
    • Gastro & zábava
    • Healthcare & farmacie
    • Luxusní zboží
  • Firma
    • Profil firmy
    • Reference / klienti
    • Volné pozice
    • Media
    • Blog
  • Chci se zapojit!
    • Komunita výzkumníků
    • Kontrola autoservisů
  • Kontakt
  • Spring login
  • Spring login
Zapomenuté heslo?

Blog archiv

Naše účast na ESOMAR Congress 2025 v Praze
13. říjen 2025
Naše účast na ESOMAR Congress 2025 v Praze
Znamená prémiová značka skutečně prémiový servis?
30. září 2025
Znamená prémiová značka skutečně prémiový servis?
Nejlepšího hodnocení kvality obsluhy potenciálních zájemců o hypotéku dosáhla Komerční banka
26. září 2025
Nejlepšího hodnocení kvality obsluhy potenciálních zájemců o hypotéku dosáhla Komerční banka
ENERGO MYSTERY 2025: Jak zákazníci vnímají online procesy u energetických společností? 
18. září 2025
ENERGO MYSTERY 2025: Jak zákazníci vnímají online procesy u energetických společností? 
Jak budovat lovebrand pomocí Mystery Shoppingu?
1. září 2025
Jak budovat lovebrand pomocí Mystery Shoppingu?
Digital Share of Reach Tracker – AI měření intenzity kampaní na soc. sítích
29. srpen 2025
Digital Share of Reach Tracker – AI měření intenzity kampaní na soc. sítích
Zvedněte telefon. Zákazníci vám toho řeknou víc, než čekáte.
5. srpen 2025
Zvedněte telefon. Zákazníci vám toho řeknou víc, než čekáte.
Jak se mění vnímání Oneplay? Druhá vlna studie ukazuje nové vrstvy zákaznické zkušenosti
3. srpen 2025
Jak se mění vnímání Oneplay? Druhá vlna studie ukazuje nové vrstvy zákaznické zkušenosti
UX testování formou online komunity: Jak funguje a proč to zkusit?
22. červenec 2025
UX testování formou online komunity: Jak funguje a proč to zkusit?
Budoucnost průzkumu trhu: Člověk versus technologie?
17. červenec 2025
Budoucnost průzkumu trhu: Člověk versus technologie?
Nejsnazší proces sjednání podnikatelského účtu má ČSOB, Komerční banka a Air Bank
8. červenec 2025
Nejsnazší proces sjednání podnikatelského účtu má ČSOB, Komerční banka a Air Bank
Úspěšný rok 2024 pro Market Vision: Růst, inovace a velké plány do budoucna
4. červen 2025
Úspěšný rok 2024 pro Market Vision: Růst, inovace a velké plány do budoucna
Offsite plný zážitků a Pivoňův běh, který opět spojil síly s Marketvision
27. květen 2025
Offsite plný zážitků a Pivoňův běh, který opět spojil síly s Marketvision
Průzkum reakcí na novou platformu Oneplay: Jak změny v digitálních službách ovlivňují spokojenost uživatelů
30. duben 2025
Průzkum reakcí na novou platformu Oneplay: Jak změny v digitálních službách ovlivňují spokojenost uživatelů
Od mystery shopperů k AI: Jak se měří zákaznická zkušenost
11. duben 2025
Od mystery shopperů k AI: Jak se měří zákaznická zkušenost
Střípky z naší CX konference
10. duben 2025
Střípky z naší CX konference
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • language CZ EN SK

©Copyright 2025 Market Vision s.r.o. All Rights Reserved