logo logo
  • Služby
    • Mystery Shopping
    • Výzkum trhu
    • Customer Experience
    • Monitoring konkurence
    • Audit prodejní sítě
    • Business Intelligence
  • Řešení
    • SPRINGreporting
    • SPRINGapp
    • SPRINGaudit
    • eCIM
    • feedTRACK
    • dMonitor
    • Power BI
  • Odvětví
    • Automotive
    • Telekomunikace
    • Bankovnictví
    • Pojišťovnictví
    • Stavebnictví
    • Retail
    • Utility
    • Gastro & zábava
    • Healthcare & farmacie
    • Luxusní zboží
  • Firma
    • Profil firmy
    • Reference / klienti
    • Volné pozice
    • Media
    • Blog
  • Chci se zapojit!
    • Komunita výzkumníků
    • Kontrola autoservisů
  • Kontakt
  • Spring login
  • CZ
    • EN
    • SK
  • Spring login
Zapomenuté heslo?

Blog archiv

Zvedněte telefon. Zákazníci vám toho řeknou víc, než čekáte.
5. srpen 2025
Zvedněte telefon. Zákazníci vám toho řeknou víc, než čekáte.
Jak se mění vnímání Oneplay? Druhá vlna studie ukazuje nové vrstvy zákaznické zkušenosti
3. srpen 2025
Jak se mění vnímání Oneplay? Druhá vlna studie ukazuje nové vrstvy zákaznické zkušenosti
UX testování formou online komunity: Jak funguje a proč to zkusit?
22. červenec 2025
UX testování formou online komunity: Jak funguje a proč to zkusit?
Budoucnost průzkumu trhu: Člověk versus technologie?
17. červenec 2025
Budoucnost průzkumu trhu: Člověk versus technologie?
Nejsnazší proces sjednání podnikatelského účtu má ČSOB, Komerční banka a Air Bank
8. červenec 2025
Nejsnazší proces sjednání podnikatelského účtu má ČSOB, Komerční banka a Air Bank
Úspěšný rok 2024 pro Market Vision: Růst, inovace a velké plány do budoucna
4. červen 2025
Úspěšný rok 2024 pro Market Vision: Růst, inovace a velké plány do budoucna
Offsite plný zážitků a Pivoňův běh, který opět spojil síly s Marketvision
27. květen 2025
Offsite plný zážitků a Pivoňův běh, který opět spojil síly s Marketvision
Průzkum reakcí na novou platformu Oneplay: Jak změny v digitálních službách ovlivňují spokojenost uživatelů
30. duben 2025
Průzkum reakcí na novou platformu Oneplay: Jak změny v digitálních službách ovlivňují spokojenost uživatelů
Od mystery shopperů k AI: Jak se měří zákaznická zkušenost
11. duben 2025
Od mystery shopperů k AI: Jak se měří zákaznická zkušenost
Střípky z naší CX konference
10. duben 2025
Střípky z naší CX konference
Zákaznická zkušenost v digitálním světě: Jak technologie a AI mění pravidla hry
6. březen 2025
Zákaznická zkušenost v digitálním světě: Jak technologie a AI mění pravidla hry
Nejsnazší proces založení běžného účtu v mobilní aplikaci má Air Bank
18. únor 2025
Nejsnazší proces založení běžného účtu v mobilní aplikaci má Air Bank
MSPA Forum IV: Ohlédnutí za prestižním setkáním v oblasti mystery shoppingu
12. únor 2025
MSPA Forum IV: Ohlédnutí za prestižním setkáním v oblasti mystery shoppingu
Již devět let patříme jako jediní v České republice a na Slovensku k elitním členům MSPA Europe/Africa!
29. leden 2025
Již devět let patříme jako jediní v České republice a na Slovensku k elitním členům MSPA Europe/Africa!
Jak pomocí Mystery Shoppingu navýšit tržby a budovat lovebrand?
14. leden 2025
Jak pomocí Mystery Shoppingu navýšit tržby a budovat lovebrand?
Spolupráce s univerzitami pokračovala i v letošním roce
16. prosinec 2024
Spolupráce s univerzitami pokračovala i v letošním roce
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18

©Copyright 2025 Market Vision s.r.o. All Rights Reserved