Archiv blogu

18
duben
2019
Exkurze do BMW Welt v Mnichově

Exkurze do BMW Welt v Mnichově

Členové našeho automotive týmu vyrazili v rámci kontinuálního rozšiřování obzorů do Mnichova navštívit reprezentativní zázemí značky BMW.

18
únor
2019
Od zkušenosti k zážitku

Od zkušenosti k zážitku

Zúčastnili jsme se konference Retail Summit 2019. Letošní ročník byl věnován zlepšování zákaznického zážitku a program byl nabitý zajímavými prezentacemi a diskusemi.

6
únor
2019
Market Vision získala třetí rok v řadě ocenění ELITE MEMBER v asociaci MSPA Europe/Africa!

Market Vision získala třetí rok v řadě ocenění ELITE MEMBER v asociaci MSPA Europe/Africa!

2017, 2018, 2019?.....po roce opět s velkou radostí oznamujeme, že Market Vision na začátku února obhájila své elitní členství v Mystery Shopping asociaci MSPA Europe/Africa, a to již potřetí v řadě!

1
únor
2019
Účastnili jsme se konference

Účastnili jsme se konference "Rozvoj a inovace finančních produktů "

V pátek 1. února jsme se zúčastnili konference, kterou pořádala Vysoká škola ekonomická v Praze pod záštitou guvernéra České národní banky Jiřího Rusnoka, na téma Rozvoj a inovace finančních produktů s podtitulem Cíle a cesty udržitelnosti.

21
leden
2019
Market Vision Rally Team dokončil „sněhový Dakar“!

Market Vision Rally Team dokončil „sněhový Dakar“!

Market Vision Rally Team se zúčastnil známé lednové 34. International Jänner Rallye v hornatém hornorakouském kraji Mühlviertel nedaleko českých hranic. Posádka Aleš Holakovský – Martin Vinopal obsadila 27. místo z 52 startujících.

2
leden
2019
Vztah mezi zákazníkem a firmou připomíná partnerství...

Vztah mezi zákazníkem a firmou připomíná partnerství...

Říká naše kolegyně Alexandra Hanzlová v článku na www.podnikatel.cz.

11
prosinec
2018
Mikulášská nadílka

Mikulášská nadílka

I když Mikuláš chodí vpředvečer svátku v. Mikuláše, k nám do firmy dorazil právě až 6. prosince odpoledne.

10
prosinec
2018
Obsluha reálných klientů se mezi bankami meziročně velmi vyrovnala

Obsluha reálných klientů se mezi bankami meziročně velmi vyrovnala

Aktuální výsledky letošního ročníku benchmarkové studie hodnotící kvalitu obsluhy reálných klientů u nejvýznamnějších tuzemských bank ukazují, že přístup se mezi sledovanými společnostmi značně přibližuje a vyrovnává.

nahoru