Zákaznická zkušenost v digitálním světě

Připojte se k odborníkům a lídrům v oboru! Konference Market Vision přináší inspiraci, nové pohledy a praktické zkušenosti, jak technologie a umělá inteligence mění pravidla hry v oblasti zákaznické zkušenosti. Získejte cenné know-how a inspiraci, které vám pomohou lépe porozumět trendům, které formují budoucnost zákaznické zkušenosti. Nezmeškejte příležitost zůstat na špici v dynamickém digitálním světě.

Vstupenky


EARLY BIRD 990 Kč bez DPH do 19.3.

1390 Kč bez DPH (aktuálně nedostupné)

⚠️ Kapacita je omezena pro prvních 60 osob.

Registrovat

Harmonogram konference


Speakeři


PRVNÍ BLOK

Petr Beneš

Zakladatel a CEO společnosti 6D, Business Coach

Petr má více než 25 let zkušeností v oblasti digitální transformace, leadershipu a strategického řízení, přičemž se specializuje na inovativní obchodní modely a změnu firemní kultury. Před založením 6D působil jako CIO ve společnostech Česká spořitelna a GE Money. Mezi jeho klíčové dovednosti patří IT strategie, management poradenských služeb a change management.

Technologie mění pravidla hry. Ale známe ještě vůbec hřiště?

Anotace: Zákaznická zkušenost už není jen o nových pravidlech hry – mění se i samotné hřiště. Technologie, které byly včera inovací, jsou dnes standardem, a firmy, které chtějí být relevantní, musí pochopit, jak se hra mění.

Peter Gernát

Intelligence Officer ve společnosti Market Vision

V současnosti vede konkurenčně-zpravodajský tým zaměřený na monitoring a analýzu vývoje bankovního sektoru. Má bohaté zkušenosti v oblasti metodologie výzkumu, analýzy tržních trendů a vývoje nových produktů. V Market Vision působí už vice něž 11 let, podílel se na několika klíčových projektech v oblasti financí a v oblasti rozvoje competitive intelligence činnosti.

Automatizácia, LLM modely & monitoring konkurentov na trhu

Anotace: AI riešenia pomáhajú zefektívňovať množstvo firemných procesov a súčasne dokážu otvárať nové možnosti v oblasti spracovania dostupných neštrukturovaných dát. Otvorenie možnosti využívania veľkých jazykových modelov pre širokú verejnosť revolučne zasahuje aj oblasť monitoringu konkurencie na trhu v rôznych odvetviach. V krátkom príspevku si povieme, ako nám LLM modely pomáhajú efektívnejšie a presnejšie sledovať obchodné aktivity firiem v jednotlivých odvetviach a relatívne vyhodnocovať ich efektivitu.

DRUHÝ BLOK

Ivan Szönyi

UX Researcher ve společnosti Allegro

Zaměřuje se na UX výzkum jak v oblasti e-commerce, tak i herní výzkum, přičemž má zkušenosti s analýzou chování uživatelů. Předtím pracoval jako UX výzkumník ve společnosti Pixel Federation, kde se podílel na projektech jako Trainstation 2 nebo Diggy's Adventure. Mezi jeho dovednosti patří různé výzkumné metody a analýza dat, ale i testováním herních mechanik.

Jak UX research formuje byznysová rozhodnutí

Anotace: Co všechno je zákaznická zkušenost, proč má smysl ji sledovat a jak se na základě toho rozhodovat? Odpovědí na tyto otázky je uživatelský výzkum (UX), který je nedílnou součástí každodenní práce v top firmách na trhu.

Peter Varga

Business Development Director ve společnosti Market Vision

Zaměřuje se na rozvoj byznysu, klíčové accounty a strategické řízení. Má dlouholeté zkušenosti v oblasti správy vztahů se zákazníky a inovací produktů, specializuje se na oblast výzkumu a BI.

Homo homini

Anotace: Nové nástroje prieskumu trhu pre večné princípy úspechu v byznyse. Jeff Bezos tvrdí, že úspešné byznys stratégie sa dajú vybudovať len okolo vecí, ktoré sú v čase stále. AI je novým nástrojom v rukách človeka, ktorý nám otvára nové možnosti, zakladá však dôvody na paniku?

FAQ


Lokalita


FLEKSI, Budova B

Vyskočilova 1422/1a
140 00 Praha 4

Zobrazit mapu
©Copyright 2025 Market Vision s.r.o. All Rights Reserved